«Ми-Україна» та INFINITAS підписали меморандум про співпрацю
На початку травня інформаційний телеканал «Ми – Україна» оголосив про партнерство з дистриб’юторською компанією INFINITAS. З осені минулого року канал долучився до виготовлення, а віднедавна – і до безпосередньої трансляції телемарафону «Єдині новини». Партнерство з INFINITAS покликане розбудовувати покриття каналу у тісній комунікації з провайдерами.
«Ми – Україна» має тимчасовий дозвіл на мовлення та включений до УМС (Універсальний медіасервіс), проте задля забезпечення максимально широкого покриття в оперативні строки канал заручився підтримкою професійного дистрибутора. INFINITAS допоможе з вирішенням технічних та правових питань, моніторингом якості сигналу та перебере на себе всю комунікацію з провайдерами. Для ретрансляторів каналу будуть доступні наземні SD та HD версії cигналу. За потребою оператора юридично зафіксувати відносини, укладатиметься відповідна угода, хоча така і не є обов’язковою для УМС.
► Показать
«Infinitas – це команда професіоналів з багаторічним досвідом роботи у найбільших медіа-групах України. Наш канал молодий, але дуже амбітний, тому ми прагнемо працювати з найкращими й бути представленими максимально широкій аудиторії. Впевнений, що команда Infinitas допоможе нам у цьому. Вірю в успіх нашого партнерства” ,- коментує підписання меморандуму Юрій Сугак, генеральний продюсер телеканалу «Ми-Україна».
«Кожен з нас зараз – коліщатко, що працює на перемогу на своєму місці. Команда «Ми – Україна» посилила інформаційний фронт, долучившись до виготовлення і трансляції «Єдиних новин». А ми будемо раді допомогти донести їх якісний інформаційний продукт до максимально широкої аудиторії в найкоротші терміни. Наше партнерство передусім – про національні інтереси, інформаційну безпеку і майбутній розвиток. Маємо за честь стати пліч-о-пліч з командою Юрія Сугака на інформаційному фронті та допомогти розвивати продукт після перемоги», – коментує підписання меморандуму Олександр Довгань, директор INFINITAS.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 09 май 2023, 02:43
KONRAD
Телевізійну трансляцію коронації Чарльза III переглянули понад 20 мільйонів телеглядачів
Телевізійну трансляцію коронації Чарльза III у Вестмінстерському абатстві, що відбулася 6 травня, переглянули понад 20 мільйонів глядачів. Наразі це найбільша за кількістю переглядів трансляція 2023 року. Про це пише Укрінформ із посиланням на публікацію The Independent.
Як повідомляє британське видання, під час коронації кількість аудиторії досягла свого піку — 20,4 мільйонів.
При цьому найбільше глядачів віддали перевагу BBC: 15,5 мільйонів людей дивилися репортажі на каналах BBC One, BBC Two і BBC News.
Друге місце посів телеканал ITV (3,6 млн глядачів), а ще 800 тисяч вирішили подивитися церемонію на Sky News і Sky Showcase.
Зазначається, що похорон королеви Єлизавети ІІ минулого року дивилися на понад 50 телеканалах приблизно 26,5 мільйонів людей.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 09 май 2023, 03:01
KONRAD
Аудиторія лінійного Суспільного телебачення зросла в багато разів
У Суспільного більше семи мільйонів підписок на соціальних платформах та в месенджерах, найширше радіопокриття, аудиторія лінійного телебачення зросла в багато разів. Про це написав член правління Андрій Таранов на своїй сторінці у Facebook.
► Показать
«У Суспільного більше 7 мільйонів підписок на усіх основних соціальних платформах та в месенджерах, найширше радіопокриття в найскладніших часом місцях, сайт у топ-20 новинного сегменту, ба навіть аудиторія лінійного ТБ зросла в багато разів.
Кожна важлива новина скоординовано виходить на двох ТБ-каналах, трьох радіомережах та десятках цифрових майданчиків, збираючи мільйони контактів, вчасно і зручно.
Європейська Медіа Спілка взяла в розповсюдження більше 600 наших репортажів з початку великої війни. Наші фото, відео і пости з соцмереж цитують Президент, Джоан Роулінг, Карл Більдт і багато хто з вас (шафка з Бородянки зроблена нашою фотокореспонденткою Єлизаветою Серватинською, раптом ви не в курсі)», — написав він.
За його словами, приблизно 40% населення по всій країні ще з літа 2022 року підтверджують, що не менше разу на тиждень контактують з новинами Суспільного мовлення, не менше 85% споживачів повністю або майже повністю довіряють новинам Суспільного.
«Все це з нульовими витратами на рекламу (на жаль) та нулем заголовків про мольфарів, тарологів та хороші-беттінги-які-спонсорують-освіту (на щастя). Намагаюся культивувати співчуття до людей, які одночасно називають себе "експертами медіаринку" і продовжують дискусію навколо тези "Суспільне=телеканал-УТ1-з-малюсінькою-часткою-де-дєньгі?"» — зазначив Андрій Таранов.
За його словами, у компанії під час війни є багато проблем, сумнівів та дискусій. Але є колеги, які не тільки критикують, а й допомагають ставати кращими. Андрій Таранов порадив почитати стратегію Суспільного мовлення, нещодавно затверджену наглядовою радою, і запросив до співпраці всіх, хто готовий допомогти її реалізовувати компетентною порадою, пропозиціями та ідеями.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 12 май 2023, 13:13
student
Eutelsat Q3: Видео спад
Eutelsat продолжает страдать от падения доходов своего вещательного подразделения. Его результаты за третий квартал, опубликованные 11 мая, сообщили об общем снижении доходов на 7%, а его вещательное подразделение упало (в годовом исчислении) на 9,3%, как сообщалось. Государственные услуги также упали на 9,3% (и тревожные 13,4% в доходах «аналогично».
Тем не менее, был некоторый потенциал роста: фиксированный широкополосный доступ вырос на 9,4%, а мобильная связь — на 30%.
Колебания отразились на общей выручке за третий квартал в размере 272 млн евро, что на 7% меньше, чем в предыдущем году, и на 3,7% меньше, чем в предыдущем квартале. Выручка по вертикалям операционной деятельности за девять месяцев -5,1% в годовом исчислении, что соответствует ожиданиям; и «все финансовые цели подтверждены», — сообщила Eutelsat.
► Показать
Доходы от вещания в третьем квартале составили 157 млн евро, что на 10,6% меньше, чем в прошлом году. Небольшое ухудшение по сравнению со вторым кварталом отразило полное влияние непродления контракта с Digitürk, а также снижение доходов в Европе. Это также было подкреплено эффектом санкций против некоторых российских и иранских каналов, которые в основном повлияли на вторую половину 2022–2023 финансового года.
На коммерческом фронте Eutelsat был выбран некоторыми латиноамериканскими клиентами для предоставления услуг вещания в Мексике и Бразилии, благодаря беспрецедентному охвату региона спутниками EUTELSAT 65A, 117WA и 117WB. Ожидается, что выручка в четвертом квартале немного снизится по сравнению с третьим кварталом на фоне более низких объемов продаж в Европе.
Eutelsat также сообщил, что созвездие OneWeb Gen-1 находится на пути к глобальному покрытию, что способствует положительному коммерческому наращиванию. Сделка по слиянию Eutelsat с OneWeb должна была быть завершена к третьему кварталу 2023 года. Разработка ее корабля Gen-2 должна начаться в 2024 году, что позволит получить значительную дополнительную ценность при оптимизированных затратах.
Задолженность по контрактам Eutelsat в настоящее время оценивается в 3,5 миллиарда евро по сравнению с 4 миллиардами евро год назад.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 13 май 2023, 19:05
KONRAD
Глядачі повідомили про неякісний звук трансляції «Євробачення-2023». У Суспільному зазначають, що технічні проблеми усунуто
В Україні трансляцію пісенного конкурсу «Євробачення-2023» здійснює суспільний мовник. Під час першого півфіналу, який відбувся 9 травня, на окремих платформах мовника глядачі помітили технічні проблеми, через які зникав звук в етері.
Глядачі, які дивилися трансляцію по телевізору, скаржаться, що через неякісний звук «зіпсовано свято». У статті «Євробачення, перший півфінал: зіпсоване свято» про це пише Борис Бахтєєв.
► Показать
«Почалися конкурсні виступи. Алессандра з Норвегії — рота розкриває, а не чути нічого. Музика є — в основному баси та ритм-секції. Голосу — нуль. Наступний виступ — те саме. Картинки красиві, ритм заводний — а співу не чути. Так виступ за виступом. Не знаю: це провина британців, "Суспільного. Культури", "Волі-кабель", а чи росіяни втрутилися й напаскудили — але довгоочікуваний півфінал перетворився на нервування. Зателефонував на "Волю-кабель". Там сказали, що, мабуть, трансляція така», — зокрема йдеться в матеріалі.
У коментарі для «Детектора медіа» про усунення технічних проблем з трансляцією розповів технічний директор Суспільного Юрій Бойчук.
► Показать
«Частина глядачів могла отримувати спотворений звук на частині трансляції першого півфіналу Євробачення-2023. Це залежало від видів розповсюдження сигналу та типів прийому. Наразі проблему ідентифіковано і компанія вжила заходів щодо її недопущення в майбутньому», — зазначив технічний директор Суспільного Юрій Бойчук.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 16 май 2023, 20:54
student
Соглашение о распространении контента SPT и WBD
16.05.2023 10:37
Сделка предусматривает продление на несколько лет первого платного окна и доступ к избранным фильмам из обширной библиотеки фильмов и телепередач Sony Pictures для HBO и HBO Max.
Sony Pictures Television (SPT) и Warner Bros. Компания Discovery (WBD) сегодня объявила о продлении своего соглашения о продаже контента в Центральной и Восточной Европе, в рамках которого фильмы из грядущего полнометражного фильма Sony Pictures Entertainment (SPE) и отдельные сериалы будут доступны исключительно на каналах HBO и потоковой платформе HBO Max по всему региону. .
От недавних хитов, таких как невероятно популярный биографический фильм Уитни Хьюстон «Уитни: Я хочу потанцевать с кем-нибудь» и Тома Хэнкса в фильме «Человек по имени Отто», до долгожданных фильмов из грядущей линейки SPE, благодаря сделке HBO и Зрители HBO Max SPE.
► Показать
Будущие игры в списке SPE включают: «Человек-паук: Через вселенные паука», Gran Turismo, Equalizer 3, следующую часть серии «Охотники за привидениями» и другие полнометражные фильмы из вселенной Человека-паука от Sony (в том числе «Крейвен-охотник», «Эль Муэрто», «Человек-паук»). и веб-сайт мадам).
Сделка также предоставит клиентам HBO и HBO Max доступ к широкому выбору самых популярных фильмов SPE, включая «Человека-паука», «Джуманджи», «Люди в черном» и «Отель Трансильвания».
Партнерство также включает в себя телесериал «Обвиняемые», который стал рекордным январским телесериалом на канале Fox в январе, что дало станции самые высокие рейтинги за три года, а также британскую драму «Без греха», номинированную на премию BAFTA, и долгожданный фильм 2023 года «Искривленный металл». и Лаки Хэнк.
Сделка по производству фильмов и телесериалов охватывает всю Центрально-Восточную Европу и приносит эти титулы SPE в Польшу, Чехию, Словакию, Венгрию, Румынию, Болгарию, Молдову, Словению, Хорватию, Сербию, Черногорию, Боснию и Герцеговину, Северную Македонию. и Косово.
Марк Янг, вице-президент по сетям и дистрибуции Sony Pictures Television EMEA, сказал: «Sony Pictures Television EMEA в настоящее время очень успешна: « Как независимая студия с долгожданным списком голливудских художественных фильмов и телесериалов впереди и огромным богатством любимые классические фильмы в нашей библиотеке Sony Pictures, мы располагаем уникальными возможностями для предоставления отличного контента зрителям по всему миру. Это новое расширенное соглашение с нашими партнерами и друзьями из Warner Bros. Discovery — это отличный способ донести этот контент до зрителей HBO и HBO Max в Центральной и Восточной Европе ».
Рагнхильд Торбек, старший вице-президент по программам и приобретениям в регионе EMEA в Warner Bros. Discovery, сказал: « Продление этого многолетнего соглашения означает, что наши клиенты в Центральной и Восточной Европе будут продолжать наслаждаться невероятным ассортиментом художественных фильмов и сериалов Sony на HBO и HBO Max в рамках их существующей подписки. семейству брендов WBD, включая HBO Originals, Warner Bros, Max Originals и вселенную DC, эти приобретения помогают нам гарантировать, что мы предлагаем наилучшее сочетание контента для всех в доме» .
Re: Новости ТВ
Добавлено: 17 май 2023, 03:26
KONRAD
40% сягнула частка телетрансляції «Євробачення-2023» на «Суспільне Культура»
Як повідомляє корпоративний сайт Суспільного, телеканал «Суспільне Культура» під час трансляції гранд-фіналу «Євробачення-2023» отримав рекордні показники з перегляду етеру — середня частка становить 20%. Під час оголошення переможців пісенного конкурсу частка трансляції в моменті досягала 40%. Окрім прямого етеру на «Суспільне Культура», трансляція відбувалась на диджитал-платформах і на «Радіо Промінь».
► Показать
Голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький зазначив, що радіє з того, що стільки українців побачили цьогорічне «Євробачення», яке вони разом з BBC готували протягом восьми місяців. Він також висловив слова вдячності партнерам Суспільного за продуктивну співпрацю, «результатом якої стало унікальне Євробачення: від імені України, що показало світу різноманіття української культури».
Сотні тисяч глядачів дивились трансляцію фіналу «Євробачення-2023», яка тривала понад чотири години. З 22:00 середня частка аудиторії телетрансляції становила 19,4%. За аудиторією 18–54 (міста 50 тис.+) трансляція фіналу отримала частку 22,33%.
Відповідно до інформації на корпоративному сайті, показники вимірювання телетрансляції свідчать про те, що інтерес глядачів до цьогорічного «Євробачення-2023» від трансляції до трансляції лише зростав.
Суспільний мовник транслював півфінали та фінал також на ютуб-каналі «Євробачення Україна», на сайтах «Суспільне Культура» і «Суспільне Євробачення».
«Понад 473 тисячі користувачів подивилися фінал пісенного конкурсу на ютуб-каналі «Євробачення Україна» з коментуванням Тімура Мірошниченка з коментаторської кабінки у Ліверпулі. На сайтах «Суспільне Культура» і «Суспільне Євробачення» фінал подивилися понад 147 тисяч користувачів. На фейсбук-сторінках Суспільного пряму трансляцію дивилися 124 тисячі користувачів». — ідеться на корпоративному сайті НСТУ.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 17 май 2023, 03:34
KONRAD
19,1% українців сказали, що найбільше псує їм настрій перегляд телемарафону «Єдині новини», — Центр Разумкова
19,1% українців на запитання «Що з наведеного найбільше псує вам настрій?» відповіли, що такий ефект відчувають від перегляду телемарафону «Єдині новини». Натомість 5% респондентів сказали, що телемарафон їх бадьорить.Такими є результати опитування, яке 28 квітня — 3 травня провів Центр Разумкова на замовлення ZN.UA, повідомляє видання
Re: Новости ТВ
Добавлено: 18 май 2023, 03:13
KONRAD
Світлана Остапа: «Посилення державного мовлення — це відкат медіареформ»
На думку голови наглядової ради Суспільного мовлення, влада продовжує посилювати державне мовлення, створюючи нові канали.
Про це Світлана Остапа зазначила під час пресконференції «Підсумки роботи "Репортерів без кордонів" в Україні». Спікери заходу, який було приурочено до річниці відкриття в Києві Центру свободи преси, розповіли, що було зроблено за рік, поділились своїми напрацюваннями та дали оцінку ситуації зі свободою слова в Україні.
► Показать
Голова наглядової ради Суспільного мовника Світлана Остапа розповіла, що, незважаючи на свій молодий вік, телерадіокомпанія у кризовий для країни час показала себе з кращого боку. Адже, переживши евакуацію до Львова і знову повернувшись до Києва, Суспільний мовник не зупиняв роботи ні на день. Зазначила вона також, що наразі робота Суспільного скерована на виконання трьох завдань, а саме: забезпечення безперебійної роботи медіакомпанії, створення умов для безпечної роботи працівників, а також оперативного надання українцям перевіреної інформації.
Незважаючи на те, що Суспільний мовник за час війни зазнав великих матеріальних збитків (постраждали філії в Херсоні, Сєвєродонецьку, була розстріляна телевежа в Києві), він продовжує працювати і робити новий контент, зокрема документальні фільми. За кілька місяців цього року їх створено вже близько 10, декілька з них придбали суспільні мовники Європи. Мовник продовжує розвиватися і під час війни, у квітні наглядова рада Суспільного ухвалила Стратегію розвитку на 2023–2025 роки.
Розповіла Світлана Остапа і про виклики та труднощі, з якими стикається Суспільне.
«У 2023 році парламент обрізав нам бюджет. Ми за 6 років свого існування жодного разу не отримали повний бюджет. Нам виділили 1,5 млрд грн — це близько 30% від суми, яка передбачена Законом. Таку ж суму парламент виділив на канали, які виробляють телемарафон, а це не тільки державний канал "Рада", а й приватні канали. І ми розуміємо, що ці кошти просто забрали у нас і віддали на телемарафон», — зазначила голова Наглядової ради Суспільного мовника Світлана Остапа.
Вона нагадала, що у 2017 році, коли створювалося Суспільне, Україна зобов’язувалася позбутись державного мовлення, тоді таких каналів було два: парламентський «Рада» і канал іномовлення, але «протягом останніх років у нас з’явились вже загалом чотири державні канали».
«На державних каналах набагато легше контролювати редакційну політику, ніж на Суспільному мовнику. Суспільне є одним із елементів демократичної України, і його потрібно підтримувати усіма можливими засобами», — підкреслила Світлана Остапа.
Re: Новости ТВ
Добавлено: 18 май 2023, 16:28
KONRAD
Nickelodeon повертається до використання логотипа з ляпкою
В рамках нової брендової кампанії телеканал Nickelodeon повернувся до використання знайомого логотипа із ляпкою («The Splat»).
Оновлений логотип з 8 травня вже використовується на ринку США. В липні ребрендинг, який включає різноманітні ефірні графічні зображення, почнеться у Великій Британії. А протягом поточного року охопить також інші ринки.
У пресрелізі Nickelodeon йдеться про те, що телеканал залучив до процесу шість американських і міжнародних анімаційних студій. Вони створили нові брендові матеріали, аби продемонструвати «енергійність і чутливість» каналу через його знакових персонажів – таких як Губка Боб Квадратні Штани, Черепашки-ніндзя, Щенячий патруль, Підказки Бульки, Акула-малятко, Гучний дім і Монстр Хай.
«Для нас настав час уважніше подивитися на бренд, придивитися до нашої аудиторії, поговорити з нашою аудиторією та перебудувати всі складові Nickelodeon», – сказала виконавчий віцепрезидент із глобального дитячого та сімейного маркетингу Nickelodeon і Paramount Сабріна Калуорі.
Як змінювався логотип.
► Показать
Ребрендинг 2023 року є першим за останні шість років. Тоді, у 2017 році, логотип Nickelodeon позбувся будь-яких додаткових елементів і зберіг лише текстове написання.
Зараз ми бачимо повернення до версії з ляпкою (Splat), яку мережа припинила використовувати у 2009 році. Таким чином, телеканал Nickelodeon вперше за останні 14 років презентував оновлений логотип з ляпкою. Відома помаранчева ляпка була перероблена, стала більш округлою і текстурною, щоб відповідати сучасним тенденціям у дизайні.
Повернення до відомого логотипу є стратегічним кроком Nickelodeon, спрямованим на зміцнення своєї ідентичності та впізнаваності. Логотип у вигляді ляпки є одним із найбільш впізнаваних символів у телевізійній індустрії та асоціюється з цим веселим і популярним телеканалом.
Оновлений логотип Nickelodeon покликаний підкреслити динамічність і життєрадісність каналу, який користується популярністю у дітей та підлітків упродовж тривалого часу. Ця зміна дозволяє Nickelodeon залишатися актуальним і привабливим для своєї цільової аудиторії, відображаючи дух часу та сучасні тенденції в медіаіндустрії.
Новий логотип Nickelodeon відображає прагнення до інновацій і сучасності, зберігаючи при цьому легко впізнаваний і дружній вигляд, з яким глядачі асоціюють цей телеканал протягом багатьох років.