Провайдер-оператор цифрового телебачення «Зеонбуд» прокоментував відключення «Еспресо», Прямого та 5 каналу і запевняє, що згідно договору забезпечує в мережі трансляцію сигналу, який отримує від телеканалів. Про це розказали у компанії.
«Існує визначена точка взаємоз’єднання обладнання телеканалів та "Зеонбуду". Це вхідні роз’єми телекомунікаційної шафи "Зеонбуд", яка розташована в апаратній СТ ВКУ Концерну РРТ. На ці вхідні роз’єми телеканали подають свої сигнали по кабелях і за умовами договору. Ці кабелі є зоною відповідальності телеканалів. Відповідальність "Зеонбуду", як оператора мережі – забезпечити подальшу трансляцію в цифровій мережі поданого телеканалом сигналу, що ми і робимо», – пояснили у компанії.
Оскільки «Зеонбуд» не припиняв розповсюдження сигналу, то він розраховує і на оплату послуг: «Ми продовжуємо нести всі витрати на трансляцію сигналу і тому маємо повне юридичне право на отримання платні за договором».
За інформацією компанії, згідно умов договору, оператор мережі не несе відповідальності за зміст програми, а також за ненадання, неналежне надання або перерви в наданні послуг, якщо вони виникли не з його вини.
«У даному випадку, усі можливі проблеми у телекомпаній виникли з їхніми каналами зв’язку, тобто за межами зони нашої відповідальності. Ми не маємо жодних юридичних підстав туди втручатися», – звертає увагу «Зеонбуд».