Дані: Netflix підвищує залучення WWE у Великій Британії
За даними Quantcast, перехід WWE на Netflix значно підвищив інтерес до двох флагманських шоу RAW та SmackDown у Великій Британії.
За даними рекламної компанії, у першому кварталі 2025 року у Великій Британії RAW збільшив залучення у відкритому інтернеті на 34% порівняно з четвертим кварталом 2024 року, тоді як SmackDown за той же період збільшив залучення на 40%.
Дані Netflix у Великобританії також свідчать про популярність цього продукту: RAW входив до десятки найпопулярніших шоу на платформі дев'ять із десяти перших тижнів, протягом яких він був доступний для перегляду, коли угода з Netflix була укладена на початку січня.
Також спостерігається значний інтерес до майбутнього преміального заходу WWE «Рестлманія 41» з аудиторією в 35,8 млн осіб лише у Великій Британії. Це найбільше шоу року, яке приваблює знаменитостей та звичайних фанатів. Так, у першому кварталі 2025 року аудиторія «Рестлманії» була на 77% більшою, ніж у бренду WWE.
Схоже, що інтерес до рестлінгу загалом теж зростає, оскільки конкуруюча організація AEW, яка транслює свої щотижневі шоу Dynamite та Collision на ITV4 у Великій Британії, у першому кварталі 2025 року мала таку ж потенційну аудиторію, як і WWE. Однак це було значним падінням у порівнянні з четвертим кварталом 2024 року, коли потенційна аудиторія WWE була на 39%.
Аміт Котеча, директор з маркетингу в Quantcast, прокоментував: «Важко не помітити зростання популярності WWE, що продовжується, з тих пір, як Netflix на початку року придбав права на трансляцію у TNT Sports. Приплив піднімає всі човни, тому той факт, що це вплинуло не тільки на WWE, а й на рівень залученості до рестлінгу в цілому, підкреслює цінність контенту. Цифри говорять самі за себе: перехід WWE на Netflix значно розширив аудиторію у Великій Британії. Справа не лише у показниках стрімінгу. Ми спостерігаємо реальні, вимірні сплески інтересу аудиторії у відкритому інтернеті, що вказують на новий рівень залученості та намірів. Для маркетологів це золота жила».
«Тут відкривається величезне вікно можливостей. Тільки WrestleMania у Великобританії має цільову аудиторію, що налічує майже 36 мільйонів осіб. Бренди повинні запитати себе: як ми досягаємо цієї аудиторії? Де вони проводять час в Інтернеті? Чи ми з'являємося в потрібний момент? Завдяки аналітиці в реальному часі рекламодавцям не потрібно гадати. Вони можуть знайти цю аудиторію з правильним настроєм та діяти швидко. Від ігор до спортивних напоїв ми бачили, як бренди успішно співпрацюють з WWE. Але є можливості для більшого, особливо з урахуванням того, що WrestleMania транслюватиметься у прямому ефірі у великодні вихідні. Це момент, коли треба діяти сміливо та стратегічно, а не дотримуватись старої схеми великодньої кампанії», — додав Котеча.
WrestleMania 41 транслюватиметься у прямому ефірі на Netflix і пройде 19 та 20 квітня на стадіоні Allegiant у Лас-Вегасі. У першому вечірньому шоу Роман Рейнс зіграє з Сі Ем Панком і Сетом Роллінзом у матчі з потрійною загрозою, а в головній події другого вечірнього шоу Коді Роудс захищатиме титул чемпіона WWE у поєдинку з Джоном Сіною.