26 вересня 2025 р.у.
Стрімінговий сервіс запускає документальний серіал «Let's Go Ballin» у суботу.
► Показать
Починаючи з 27 вересня 2025 року, DAZN випустить новий документальний серіал «Let's Go Ballin », який стартує якраз до початку сезону жіночої баскетбольної ліги. Багатосерійний серіал досліджує спорт з різних точок зору: особисті історії спортсменок, структурний аналіз ліги та асоціації, а також міжнародні порівняння. Перший епізод зосереджений на національних гравчинях Марі Гюліх та Фріді Бюнер. Окрім спортивних моментів, він також розглядає особисте минуле, перешкоди та бачення.
«Баскетбол та жіночий спорт були в центрі уваги DAZN протягом багатьох років – не лише програмно, а й стратегічно. Завдяки нашим спеціалізованим каналам про жіночий спорт, таким як RISE та Heldinnen, ми створили платформи, які надають спортсменкам видимість і водночас пропонують таким брендам, як Toyota, можливість надійно та ефективно позиціонувати себе. Як провідна спортивна платформа в Німеччині, ми бачимо себе як фактор, що сприяє розвитку жіночого спорту, та як партнера для всіх, хто хоче піти цим шляхом разом з нами», – каже Харука Грубер, старший віце-президент Media Central EU в DAZN.
У документальному серіалі Фріда Бюнер вже розповідає про своє передчуття чемпіонату світу 2026 року вдома: «Так багато спортсменів мріють зіграти на чемпіонаті світу – і потім у своїй країні. Це справді унікальний досвід». Марі Гюліх, навпаки, порівнює умови сезону в Німеччині та за кордоном, де більшість національних гравців активно грають завдяки кращим структурам: «В Іспанії більше фінансових можливостей, оскільки більше грошей інвестується в жіночий спорт. Арена завжди була повна; було видно, що це культура, спільнота, якою живуть і дихають – а цього трохи бракує в Німеччині».
«Баскетбол та жіночий спорт були в центрі уваги DAZN протягом багатьох років – не лише програмно, а й стратегічно. Завдяки нашим спеціалізованим каналам про жіночий спорт, таким як RISE та Heldinnen, ми створили платформи, які надають спортсменкам видимість і водночас пропонують таким брендам, як Toyota, можливість надійно та ефективно позиціонувати себе. Як провідна спортивна платформа в Німеччині, ми бачимо себе як фактор, що сприяє розвитку жіночого спорту, та як партнера для всіх, хто хоче піти цим шляхом разом з нами», – каже Харука Грубер, старший віце-президент Media Central EU в DAZN.
У документальному серіалі Фріда Бюнер вже розповідає про своє передчуття чемпіонату світу 2026 року вдома: «Так багато спортсменів мріють зіграти на чемпіонаті світу – і потім у своїй країні. Це справді унікальний досвід». Марі Гюліх, навпаки, порівнює умови сезону в Німеччині та за кордоном, де більшість національних гравців активно грають завдяки кращим структурам: «В Іспанії більше фінансових можливостей, оскільки більше грошей інвестується в жіночий спорт. Арена завжди була повна; було видно, що це культура, спільнота, якою живуть і дихають – а цього трохи бракує в Німеччині».








