Warner Bros Discovery, CJ ENM підписали угоду про K-content

Warner Bros Discovery (WBD) і CJ ENM оголосили про партнерство у виробництві та розповсюдженні контенту, підкріплене взаємним зобов’язанням залучити глобальну аудиторію більше K-розваг.
► Показать
Багаторічне партнерство включає ексклюзивні прем’єри оригінальної K-драми, сотні годин серіалів CJ ENM і TVING, а також фірмовий центр TVING на HBO Max на 17 ринках Азіатсько-Тихоокеанського регіону, включаючи Південно-Східну Азію, Тайвань і Гонконг. Запуск на початку 2026 року передплатники HBO Max матимуть доступ до прем’єр нових назв K-драм TVING, а також до існуючих сценаріїв і розваг без сценарію від CJ ENM і бібліотеки TVING. Напередодні запуску шанувальники можуть насолоджуватися кількома назвами K-контенту, починаючи з листопада, включаючи прем’єру Шановний X (на фото) на 6 листопада.
У рамках партнерства дві компанії також будуть спільно інвестувати та спільно продюсувати оригінальну корейську драму для глобального розповсюдження на HBO Max.
“Для нас велика честь співпрацювати з CJ ENM, справжнім лідером у створенні універсально популярних історій, які резонують у всьому світі, - прокоментував Девід Заслав, президент і генеральний директор WBD. “Ця співпраця знаменує собою наріжний камінь нашої відданості чудовим місцевим історіям на ключових ринках по всьому світ ”
“Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з Warner Bros Discovery, глобальною компанією, чиї історії надихали аудиторію протягом багатьох поколінь у всьому світі, - сказала Мікі Лі, віце-голова CJ Group. “K-content захоплює аудиторію всюди своєю креативністю та оригінальністю. У CJ ENM наша місія завжди полягала в тому, щоб об’єднати людей за допомогою сили оповідання. Це партнерство з Warner Bros Discovery виводить цю місію на новий рівень, поєднуючи спадщину оповідання Warner Bros Discovery з унікальним голосом CJ. Разом ми доставимо автентичні наративи, які виходять за межі, на платформі, де шанувальники зможуть відкрити для себе нові улюблені, переглянути позачасову класику та відчути найкраще в глобальному контент ”
“Як давній світовий лідер у сфері розваг, ми завжди визнавали, що успіх вимагає поєднання найкращого глобального та найкращого місцевого оповідання, заявив Д Перретт, генеральний директор і президент Global Streaming and Games, Warner Bros Discovery. “HBO Max є місцем потокового передавання унікальних історій преміум-класу, тому це партнерство з CJ ENM, лідером у надзвичайно популярному жанрі K-content, ідеально узгоджується з нашою стратегією та брендо ”
“CJ ENM очолював індустріалізацію та глобальне розширення K-контенту протягом останніх 30 років, позиціонуючи себе як глобальний центр інтелектуальної власності, додав ” Побожний Юнг, генеральний директор CJ America та президент відділу контенту Global Business для CJ ENM. “Thrзавдяки нашому широкому партнерству з Warner Bros Discovery ми будемо прагнути до сталого зростання K-культури, яка тепер стала стилем життя для багатьох у всьому світ ”