Як сервіси передплати, так і рекламний бізнес Amazon зростають. Цифри фантастичні.
► Показать
В останні місяці Amazon потрапила в заголовки газет після оголошення про звільнення 14 000 адміністративних працівників. Досі Amazon була дуже успішною в останні роки. У третьому кварталі 2025 року компанія із Сіетла збільшила свій дохід зі 158,877 млрд доларів до 180,169 млрд доларів. Продажі продукції зросли з 67,601 млрд доларів до 74,058 млрд доларів, а продажі послуг – з 91,276 млрд доларів до 106,111 млрд доларів. Прибуток до вирахування відсотків, податків, амортизації та зносу (EBITDA) збільшився з 18,037 млрд доларів до 28,170 млрд доларів, а чистий прибуток – з 15,328 млрд доларів до 21,187 млрд доларів.
У Північній Америці дохід покращився з 95,537 млрд доларів до 106,267 млрд доларів. Однак прибуток скоротився з 5,663 млрд доларів до 4,789 млрд доларів, а міжнародний прибуток упав з 1,301 млрд доларів до 1,199 млрд доларів. Виручка зросла з 35,888 млрд доларів до 40,896 млрд доларів, але витрати також зросли на 5 млрд доларів. Дійною коровою залишається хмарний бізнес AWS, який збільшив свій виручку з 27,462 млрд доларів до 33,006 млрд доларів і приніс 11,434 млрд доларів доходу. У липні, серпні та вересні 2024 року він приніс 10,447 млрд доларів доходу.
Абонентські послуги, якіAmazon PrimeДохід від Amazon Prime Video та інших потокових сервісів збільшився протягом року, зросши з 11,278 мільярда доларів до 12,574 мільярда доларів – зростання на 11 відсотків. Замовлення реклами зросли з 14,331 мільярда доларів до 17,703 мільярда доларів – зростання на 24 відсотки. Це зростання зумовлене впровадженням реклами на Prime Video. Телесеріал «Літо, коли я став гарним» зібрав понад 70 мільйонів глядачів, оголосила Amazon. Водночас такі компанії, як Volkswagen, Fox Corporation та SAP, переходять до хмари Amazon. У майбутньому компанії також зможуть бронювати рекламний простір через Amazon на таких платформах, як Amazon.Нетфлікс, Spotify та SiriusXM.
«Ми продовжуємо спостерігати сильну динаміку та зростання в Amazon, оскільки штучний інтелект сприяє значним покращенням у всіх сферах нашого бізнесу», – сказав Енді Джассі, президент і генеральний директор Amazon. «AWS зростає темпами, яких ми не бачили з 2022 року, знову прискорюючись до 20,2% у річному обчисленні. Ми продовжуємо спостерігати високий попит на штучний інтелект та основну інфраструктуру і зосередилися на збільшенні потужностей, додавши понад 3,8 гігават за останні 12 місяців. У сфері магазинів ми продовжуємо отримувати вигоду від інновацій у нашій мережі виконання замовлень. Ми на шляху до того, щоб знову забезпечити найшвидші терміни доставки для учасників Prime цього року. Ми також прагнемо розширити доставку швидкопсувних продуктів у той самий день до понад 2300 громад до кінця року та подвоїти кількість сільських громад, які мають доступ до доставки Amazon у той самий день та наступного дня».
У Північній Америці дохід покращився з 95,537 млрд доларів до 106,267 млрд доларів. Однак прибуток скоротився з 5,663 млрд доларів до 4,789 млрд доларів, а міжнародний прибуток упав з 1,301 млрд доларів до 1,199 млрд доларів. Виручка зросла з 35,888 млрд доларів до 40,896 млрд доларів, але витрати також зросли на 5 млрд доларів. Дійною коровою залишається хмарний бізнес AWS, який збільшив свій виручку з 27,462 млрд доларів до 33,006 млрд доларів і приніс 11,434 млрд доларів доходу. У липні, серпні та вересні 2024 року він приніс 10,447 млрд доларів доходу.
Абонентські послуги, якіAmazon PrimeДохід від Amazon Prime Video та інших потокових сервісів збільшився протягом року, зросши з 11,278 мільярда доларів до 12,574 мільярда доларів – зростання на 11 відсотків. Замовлення реклами зросли з 14,331 мільярда доларів до 17,703 мільярда доларів – зростання на 24 відсотки. Це зростання зумовлене впровадженням реклами на Prime Video. Телесеріал «Літо, коли я став гарним» зібрав понад 70 мільйонів глядачів, оголосила Amazon. Водночас такі компанії, як Volkswagen, Fox Corporation та SAP, переходять до хмари Amazon. У майбутньому компанії також зможуть бронювати рекламний простір через Amazon на таких платформах, як Amazon.Нетфлікс, Spotify та SiriusXM.
«Ми продовжуємо спостерігати сильну динаміку та зростання в Amazon, оскільки штучний інтелект сприяє значним покращенням у всіх сферах нашого бізнесу», – сказав Енді Джассі, президент і генеральний директор Amazon. «AWS зростає темпами, яких ми не бачили з 2022 року, знову прискорюючись до 20,2% у річному обчисленні. Ми продовжуємо спостерігати високий попит на штучний інтелект та основну інфраструктуру і зосередилися на збільшенні потужностей, додавши понад 3,8 гігават за останні 12 місяців. У сфері магазинів ми продовжуємо отримувати вигоду від інновацій у нашій мережі виконання замовлень. Ми на шляху до того, щоб знову забезпечити найшвидші терміни доставки для учасників Prime цього року. Ми також прагнемо розширити доставку швидкопсувних продуктів у той самий день до понад 2300 громад до кінця року та подвоїти кількість сільських громад, які мають доступ до доставки Amazon у той самий день та наступного дня».










