Новости ТВ

Ответить
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Нацрада просить Європейську платформу регуляторних органів зупинити пропаганду на російських каналах


Національна рада з питань телебачення та радіомовлення звертається до Європейської платформи регуляторних органів (EPRA) з проханням про вжиття активних дій, аби зменшити шкідливий вплив пропагандистських каналів. Про це йдеться у зверненні регулятора.

«У країнах Європи ліцензуються та поширюються (ретранслюються) телепрограми російського походження або телепрограми, рішення щодо редакційної політики яких приймаються на території Російської Федерації. Як нам відомо, окремі з цих телепрограм безпосередньо або істотно фінансуються російським урядом саме з метою здійснення пропаганди війни. Така пропаганда, а саме: висвітлення подій та новин у сприятливому для прикриття агресивних намірів та реальних дій уряду Російської Федерації, несе гібридні загрози безпеці не тільки Україні, а й всім без винятку країнам європейського континенту», - пише Нацрада.

І звертає увагу на те, що вся політика російських телеканалів спрямована на розпалювання національної ворожнечі і ненависті, на загострення і дестабілізацію суспільно-політичної ситуації в Україні. «І як свідчать останні воєнні події, вони прагнуть знищити нашу країну, позбавити її незалежності», - додає Нацрада.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Нацрада просить РНБО і МЗС припинити трансляції пропагандистських каналів Росії


Національна рада з питань телебачення та радіомовлення звертає увагу на те, що на 14 супутниках, сигнал з яких є доступним для прийому на території України і Європи, мовлять понад 200 російських телеканалів, 19 із них мовлять у некодованому режимі. Саме тому регулятор 24 лютого звернувся до РНБО і МЗС щодо припинення їх трансляції

«Загальновідомо, що всі вони виконують суто або переважно пропагандистські функції. Ретрансляція більшості цих телеканалів у пакетах провайдерів програмних послуг на території України заборонена з 2014 року, проте, вони доступні для вільного перегляду із супутника», - звертає увагу Нацрада.

Регулятор просить запропонувати європейським партнерам санкційні механізми, які дозволять операторам супутникового зв’язку, що працюють під європейською юрисдикцією, відмовити у подальшому розповсюдженні некодованого сигналу телеканалів, що створюються юридичними особами Російської Федерації або контролюються з її території.

Одним із таких механізмів, регулятор бачить внесення до санкційних списків із забороною здійснювати будь-яку економічну діяльність на території ЄС компаній-виробників таких телевізійних програм та компаній, які представляють їхні інтереси у країнах ЄС. Іншим механізмом може бути введення прямої заборони співробітництва операторів супутникового зв’язку з означеними виробниками телевізійного продукту в РФ або компаніями у ЄС, які є їх представниками.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
yurku
VIP
Сообщения: 1055
Зарегистрирован: 07 янв 2022, 06:24
Место жительства: Moldova Kishinev
Мой приемник: F1-A95x
Мои спутники: T2 или android
Благодарил (а): 2414 раз
Поблагодарили: 4108 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение yurku »

Перестановки в эфире: российские телеканалы отменяют развлекательные передачи


Изменения в эфирные сетки вносят центральные телеканалы начиная с минувшей пятницы, 25 февраля. Из эфира убирается развлекательный контент. Вместо него в телепрограмме, как правило, встают выпуски общественно-политических передач, наиболее актуальные в сегодняшней повестке, или проекты нейтральной тематики.

Пресс-служба Первого канала опубликовала официальное заявление еще в пятницу, 25 февраля. В телепрограмме не оказалось шоу «Вечерний Ургант». Затем были заменены и другие развлекательные передачи.

«В текущей ситуации Первый канал считает необходимым уделить в эфире большее внимание программам общественно-политической направленности. В связи с этим сетка ближайших дней будет меняться», – сообщил Первый канал.

Так, из эфира Первого 25 февраля исчезло «Поле чудес», отменен большой пятничный выпуск «Вечернего Урганта». Также в этот уик-энд на Первом канале уже отсутствуют «Кто хочет стать миллионером?», «Точь-в-точь», «Сегодня вечером», «Две звезды. Отцы и дети», КВН. Вместо них, согласно официальному заявлению вещателя, в эфир тоже выйдут программы, посвященные актуальной повестке. При этом пресс-служба Первого канала особо отметила, что в течение последующих дней в эфире «возможны и другие изменения».


Телеканал НТВ накануне сообщил, что отменил показ в воскресенье, 27 февраля, третьего выпуска нового сезона шоу «Маска».


«Телеканал НТВ вносит изменения в сетку вещания в воскресенье, 27 февраля. После программы "Итоги недели с Ирадой Зейналовой" в 20:20 вместо развлекательного шоу "Маска" в эфир выйдет ток-шоу "Звезды сошлись", в 21:50 расследовательский проект "Основано на реальных событиях", в 01:00 художественный фильм "Доктор Лиза"», – написано в обращении к зрителям на официальной странице НТВ в соцсетях.

Последуют ли другие замены в ближайшие дни на НТВ, пока неизвестно.


Телеканал «Россия 1» тоже произвел значительные перестановки в своей сетке вещания. В воскресенье, 27 февраля, убран из эфира очередной выпуск нового сезона шоу «Танцы со звездами». На это место встала программа «Воскресный вечер с Владимиром Соловьевым», которая стартует в 17:30, продлится до 20:00, и затем продолжится еще после 22:40.

Кроме того, ранее телеканал «Россия 1» объявил о премьере с 28 февраля авторского ток-шоу «Малахов», которое должно было прийти на смену «Прямому эфиру». Однако выход в эфир новой передачи ведущего Андрея Малахова откладывается. С понедельника, 28 февраля, в телепрограмме «России 1» значится проект «60 минут», который будет начинаться в 17:30 каждый день в будни.


Телеканал «Пятница!» убрал из эфира программы «Орел и решка», «Мир наизнанку» и «Большой выпуск», производимые украинским продакшном. «Большой выпуск» – это личный проект Антона Птушкина, экс-ведущего «Орла и решки».

Как сообщает официальный фан-клуб телеканала «Пятница!» во «Вконтакте», этих программ не будет минимум неделю, за исключением «Орла и решки». Это шоу больше вообще не появится в эфире «Пятницы!».

Как следует из объявления в соцсети, телеканал «Пятница!» принял решение прекратить сотрудничество с украинским продакшеном TeenSpirit, который производит для телеканала проект «Орел и решка», и лично разорвать партнерские отношения с Мариной Гранкиной, продюсером продакшна TeenSpirit.

«В текущей ситуации дальнейшее производство проекта не представляется возможным», – прокомментировали в пресс-службе «Пятницы!».


Аналогичные действия предприняты и руководством телеканала ТНТ. Продюсер Comedy Club Production Армен Оганян больше не будет занимать эту должность. Как сообщается в заявлении ТНТ, опубликованном РБК, телеканал «был и остается вне политики».

«Мы не можем допустить, чтобы создающие контент для нашего канала люди распространяли радикальные политические взгляды и настроения среди нашей аудитории и ассоциировались у нее с ТНТ. Телеканал прекращает сотрудничество с продюсером Comedy Club Production Арменом Оганяном», – сказано в заявлении.

Добавим, что Армен Оганян продюсировал, в частности, шоу «Холостяк». И промовидео, анонсирующее премьеру нового сезона, активно идет на ТНТ (выход программы намечен на 12 марта). Уже после увольнения Оганян в директ на своей странице в Instagram рассекретил имя второго участника проекта. Им стал 26-летний Димаш Адилет, блогер и бизнесмен из Казахстана. Напомним, первый завидный жених был официально представлен ранее ТНТ – это бизнесмен, владелец конюшни Александр Гранков.

Однако стало известно, что съемки новых выпусков шоу «Импровизация», которое тоже создается Comedy Club Production, отменены. И пока неясно, когда возобновятся.
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

ЄС заборонить мовлення Sputnik і RT — Урсула фон дер Ляєн


Єврокомісія хоче заборонити мовлення державних мовників Sputnik і RT на території Європейського Союзу у продовження боротьби з російською пропагандою. Про це президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн і верховний представник ЄС із закордонних справ та політики безпеки Жозеп Боррель повідомили 27 лютого під час прес-конференції у Брюсселі, пише Euronews.

«Російський "медіа-механізм" слід зупинити», — наголосила Урсула фон дер Ляєн.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

У Польщі на суспільному мовнику доступний ефір «UA: Першого»


Відтепер «UA: Перший» доступний на платформах Telewizja Polska.

Суспільний телеканал «UA: Перший» став доступний на суспільному мовнику Польщі Telewizja Polska.

Про це йдеться на сайті Telewizja Polska.

«У відповідь на потребу інформування українців, які знайшли притулок у Польщі, та всіх україномовних жителів Польщі, Telewizja Polska у співпраці з українським суспільним мовником вирішили зробити доступним мовлення «UA: Першого» на платформах польського мовника», – зазначили на мовнику Польщі.

Мовлення «UA: Першого» тепер доступне через додаток TVP GO (додатки для мобільних пристроїв і HbbTV), TVP VOD (додатки для мобільних пристроїв і Smart TV) та веб-портал TVP Stream.

Telewizja Polska вирішила підтримати українських біженців, щоб вони могли дивитися новини Суспільного.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

У Росії заблокували сайт телеканалу «Настоящее время»


У Росії заблокували сайт телеканалу «Настоящее время» (спільного проєкту «Радіо Свобода» та «Голос Америки»).

Наразі матеріали сайту доступні на дзеркалі.

Також потрапити на сайт можна за допомогою VPN. Крім того, працюють додатки видання в Google Play і App Store – там доступні всі матеріали сайту і вже вбудований VPN.

Напередодні Роскомнагляд надіслав редакції повідомлення про обмеження в Росії доступу до сайту телеканалу. Від видання вимагали видалити матеріали про російських військових, вбитих і взятих у полон внаслідок вторгнення в Україну. «Настоящее время» заявило, що не буде видаляти інформацію.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Понад 20 міжнародних провайдерів вимкнули російські новинні телеканали


Понад 20 міжнародних провайдерів вимкнули російські новинні телеканали, повідомляє «1+1 media».

26 лютого провідні медіагрупи України ініціювали вимкнення російських новинних телеканалів на міжнародному ринку, відправивши відповідного відкритого листа ключовим телевізійним та OTT-провайдерам.

На запит відгукнулося понад 20 локальних провайдерів із Польщі, Австралії, Словаччини, Чехії, Канади, Естонії, Литви, Латвії, Болгарії, Німеччини, а також представники міжнародних корпорацій. Після звернення вони почали вимикати пропагандистські канали на супутнику, в кабельних мережах, OTT-платформах та на інших ресурсах.

Натомість багато провайдерів, на своїх частотах запустили марафон «Єдині новини» українських телеканалів, що інформує про війну та агресію РФ.

«За ці кілька днів ми отримали шалений відгук міжнародної аудиторії. Провайдери готові йти нам назустріч, вони розуміють всю важливість таких дій і повністю нас підтримують. Більше 20 компаній, які мають колосальну аудиторію, відмовилися від трансляції російських ТВ-каналів. З багатьма ми ще в перемовинах і впевнені, що результат буде позитивний. Війна ведеться на кількох фронтах і ми готові завдавати непоправних втрат на інформаційному», — коментують в «1+1 media».
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Netflix відмовився виконувати вимогу Росії щодо трансляції 20 каналів


Американський стрімінговий сервіс Netflix заявив, що через ситуацію в Україні проігнорує російські вимоги та не буде транслювати обов'язкові 20 каналів, які підтримує російська влада. Про це пише Politico з посиланням на представника компанії.

Netflix мав підпадати під низку нових зобов’язань у Росії з 1 березня, оскільки його було додано до реєстру «аудіовізуальних послуг», який контролює Роскомнагляд.

Зобов’язання передбачають, що Netflix довелося б транслювати 20 російських федеральних телеканалів, зокрема кремлівський Перший канал, НТВ і канал російської православної церкви «Спас».

«З огляду на поточну ситуацію, ми не плануємо додавати ці канали до нашого сервісу», — сказав представник Netflix.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

YouTube заблокував російські канали RT та Sputnik по всій Європі


Відеосервіс YouTube заблокував російські пропагандистські канали RT та Sputnik по всій Європі.

«У зв'язку з війною, що триває в Україні, ми блокуємо YouTube-канали, пов'язані з RT і Sputnik в Європі. Рішення набуває чинності негайно. Потрібен час, щоб наші системи повністю запрацювали. Наші команди продовжують цілодобово стежити за ситуацією, щоб вжити швидких заходів», – говориться в повідомленні Google.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Євросоюз заборонив мовлення RT та Sputnik


ЄС: Системна маніпуляція інформацією та дезінформація використовувалася Кремлем як інструмент для агресії проти України.

У середу, 2 березня, Євросоюз терміново заборонив мовлення російських пропагандистських ресурсів Sputnik і Russia Today на території унії. Про це повідомляє Рада Європи.

«Додаткові обмежувальні заходи було запроваджено у відповідь на неспровоковану та невиправдану військову агресію Росії проти України. Завдяки цим заходам, ЄС терміново призупинить мовлення Sputnik і RT/Russia Today (RT English, RT UK, RT Німеччина, RT France та RT Spanish) на території ЄС до того часи, доки Російська Федерація та пов’язані з нею ЗМІ не припинять дії з дезінформації та інформаційних маніпуляцій проти ЄС та його держав-членів», – говориться у повідомленні.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Ответить