Новости ТВ

Ответить
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Кабмін склав список російських пропагандистів, проти яких застосують санкції


Після погодження РНБО та Президента Україна звернеться до ЄС з проханням ввести проти російських пропагандистів дзеркальні санкції.

Кабінет міністрів України погодив запропонований Мінкультом перелік російських пропагандистів, щодо яких планують застосувати безстрокові санкції. Цей список вже подали на розгляд РНБО.

«Ці списки і санкції мають бути розглянуті РНБО та Президентом. Окрім всього, їхнє погодження дозволить нам з таким же списком звернутись до ЄС і ввести дзеркальні санкції», – повідомив міністр Олександр Ткаченко.

Зокрема, у списку фізичних осіб:

Добродєєв Олег Борисович, генеральний директор ВГТРК;

Ернст Костянтин Львович, генеральний директор «Первого канала»;

Тюлін Володимир Володимирович, генеральний директор ТОВ «Акцепт», телеканал «Рен ТВ»;

Жаров Олександр Олександрович, генеральний директор АТ «Газпром—Медиа Холдинг»;

Канделакі Тінатін Ґівіївна, телеведуча, виконуюча обов’язки директора каналу ТНТ;

Габрелямов Арам Ашотович, голова ради директорів ВАТ «Редакція газети Известия», генеральний директор і президент видавничого дому «News Media»;

Кісельов Дмитро Констянтинович, генеральний директор Федерального державного унітарного підприємства «Международное информационное агентство «россия сегодня»;

Міткова Тетяна Ростиславівна, заступник генерального директора ВАТ «Телекомпанія НТВ» з інформаційного мовлення, головний редактор Служби інформації НТВ;

Симоньян Маргарита Симонівна, головний редактор Russia Today;

Скабєєва Ольга Володимирівна, телеведуча каналу «Россия—1»;

Соловйов Володимир Рудольфович, ведучий «Соловйов Live»

Серед юридичних осіб бан чекає на:

Акціонерне товариство «Первый канал»

Федеральне державне унітарне підприємство «Всероссийская государственная телевизионная и радиовещательная компания» (канал РТР)

Федеральне державне унітарне підприємство «Международное информационное агентство "Россия сегодня"»

АТ «Газпром-медиа холдинг»

АТ «Телекомпания "НТВ"»

ВАТ «Телерадиокомпания Вооруженных сил Российской Федерации "ЗВЕЗДА"»

ТОВ «Акцепт» (телевізійний канал Рен ТВ)

ТОВ «НАЦИОНАЛЬНЫЙ РЕКЛАМНЫЙ АЛЬЯНС»

ТОВ «иви.ру»

ТОВ «НТВ ПЛЮС».

Ткаченко додав, що списки насправді будуть ширшими, наразі у них фігурують  найбільш токсичні персони та юридичні особи.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Нацрада знайшла пропаганду у російськомовній версії Euronews і закликає її зупинити


Національна рада з питань телебачення та радіомовлення просить європейську редакцію Euronews припинити співпрацю з російськомовним виданням і відкликати права на використання бренду. Про це повідомляє пресслужба.

Регулятор переглянув ефір російськомовної версії Euronews і дійшов висновку, що підбір матеріалів, текстів і загальна позиція російськомовного видання вкрай не відповідають дійсності та перебувають під впливом офіційної Москви щодо подій в Україні.

«Також просимо переказати наше обурення власникам компанії. Їхня бездіяльність або навмисне спотворення реальності, до якого вдається російськомовне видання, зрештою призведе до репутаційної шкоди і фінансового краху одного з найшанованіших європейських брендів», - наголошує Нацрада.

Заступник голови Нацради Олег Черниш у Facebook закликав провайдерів звернути увагу на російськомовну версію Euronews.

«Національна рада не може втручатися в господарську діяльність ліцензіатів, але я впевнений, що ви приймете правильне рішення», - написав він.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Компанія Discovery припиняє трансляцію своїх каналів у Росії


Американська телекомпанія Discovery заявила, що припиняє трансляцію своїх каналів і служб у Росії у відповідь на її вторгнення в Україну. Про це пише Reuters.

Так, ідеться про відключення 15 каналів із групи Discovery, зокрема HGTV, Animal Planet, TLC і Eurosport, що поширюються через Media Alliance — спільне підприємство з російською National Media Group.

«Discovery вирішила призупинити трансляцію своїх каналів і сервісів на території Росії», — коротко повідомили в компанії.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

МЗС України закликає міжнародну спільноту блокувати російські пропагандистські медіа


У Міністерстві закордонних справ України закликали світ обмежити російські пропагандистські медіа. Звернення опубліковане на офіційній сторінці у твіттері.

«У той час, як Росія блокує власні незалежні медіаресурси, демократичному світу варто обмежити діяльність російських пропагандистських медіа, які продовжують поширювати фейкову інформацію та "російську версію" війни РФ проти України», — зазначають представники МЗС.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

YouTube заблокує канали державних медіа Росії по всьому світу


Раніше YouTube відключив усі функції монетизації для мешканців Росії.

Відеосервіс YouTube оголосив про невідкладне блокування на глобальному рівні російських державних медіа через порушення правил щодо заперечення насильницьких дій.

Про це повідомляє Reuters.

Також YouTube видаляє контент про війну Росії в Україні, який порушує політику відеосервісу.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Alen
Администратор
Сообщения: 9996
Зарегистрирован: 22 ноя 2017, 18:25
Место жительства: Украина
Мой приемник: SI-1218,SI-1268,SI-1311,SI-1223
Мои спутники: 4w,5e,13e,36e
Благодарил (а): 47027 раз
Поблагодарили: 22366 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Alen »

Mekhanikov12 писал(а): 13 мар 2022, 05:52 Пусть отключают
В то время,когда одни люди стараются,пишут - другим наплевать на труд других.
Mekhanikov12,первое и последнее предупреждение!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Українська медіаспільнота просить Єврокомісію накласти санкції на всі російські телеканали


Відповідного відкритого листа було адресовано пані президенту Європейської комісії Урсулі фон дер Ляйен та віцепрезиденту Європейської комісії Вєрі Йоуровій.

Провідні медіагрупи України — «1+1 media», StarLight Media, «Медіа Група Україна», Inter Media Group, Міністерство культури та інформаційної політики, ГО «Детектор медіа» та інші обʼєднали зусилля та звертаються з проханням:

Накласти санкції на всі російські телеканали, що мають покриття через супутник чи будь-яку іншу технологію, та заборонити їхнє розповсюдження на території ЄС;

Замість російських телеканалів рекомендувати провайдерам вмикати українське телебачення, яке зараз мовить марафон «Єдині новини», зокрема англійською мовою. Міжнародна спільнота повинна мати безперебійний доступ до обʼєктивної та чесної інформації про події в Україні.

«Російські телеканали у своїх багаточисельних сюжетах виправдовують війну РФ в Україні, приховують реальні масштаби військових дій та своїх же втрат, дискредитують владу України та міжнародних партнерів, нівелюють такими діями демократичні цінності та принципи, ставлять під сумнів свободу слова як основу європейських цінностей, а також генерують величезну кількість фейків, вводячи таким чином в оману глядачів не лише на території РФ, а і у ЄС та США. Ба навіть більше, росіяни, які проживають як на території РФ, так і за її межами, орієнтуються на інформацію, що розповсюджується російськими медіа, у зв’язку з чим фактично позбавлені доступу до обʼєктивної інформації чи бодай альтернативної точки зору.

Важливим кроком у напрямку зменшення впливу російської пропаганди, яка побудована на мові ворожнечі та дезінформації, стало вимкнення мовлення каналів RT та "Супутник" на території західної та східної Європи і західної частини РФ. Проте вплив інших контрольованих державою-агресором каналів, що досі присутні на європейських супутниках, — RT News, RTR Planeta, Rossiya 24, NTV Mir, Soyuz, 8 kanal International, Pobeda International, 1 Kanal Europa, RT France, — також несе руйнівний ефект для інформаційної безпеки всього світу, адже редакційна політика таких каналів повністю контролюється державою, через що зазначені медіа виступають рупорами російської пропаганди. Водночас, не всі європейські компанії поспішають припиняти співпрацю з російськими контрагентами в галузі розповсюдження зазначених російських пропагандиських медіа, як це робить зараз практично весь цивілізований світ», — йдеться у відкритому листі.

Автори листа закликають усіх небайдужих журналістів, представників громадських організацій, медіаспільноти з усього світу долучатися до підписантів відкритого листа. Зробити це можна, надіславши відповідний запит на пошту prgroup@1plus1.tv.

Завантажити повний текст листа можна у документі за цим посиланням.



«Детектор медіа» публікує повний текст звернення підписантів:

Президенту Європейської комісії

Пані Урсулі фон дер Ляйен,

а також Віцепрезиденту Європейської комісії

Пані Вєрі Йоуровій

Засвідчуємо Вам свою повагу та звертаємося від імені українських журналістів, медіаспільноти, працівників креативної сфери та всього незламного народу України.

Світ назавжди запамʼятає дату 24 лютого 2022 року – ранок, коли російська армія цинічно та жорстоко увірвалася в мирну Україну. Нині путінський режим нищить ракетами та бомбами українські населені пункти, вбиває тисячі людей, позбавляє життя маленьких дітей, створює гуманітарні катастрофи, тримає в заручниках цілі міста та наближає ядерну катастрофу, від якої може постраждати весь світ. Усе це відбувається в 21 столітті в самому центрі Європи.

Крім війни, на території нашої країни РФ роками веде інформаційну боротьбу. Нині пропагандистська машина путіна працює на максимум, використовуючи найцинічніші маніпуляції, відверту брехню та дезінформацію в особливо великих масштабах. Цьому є ґрунтовна кількість доказів і в разі потреби ми готові їх консолідувати та відправити Вам.

Російські телеканали у своїх багаточисельних сюжетах виправдовують війну РФ в Україні, приховують реальні масштаби військових дій та своїх же втрат, дискредитують владу України та міжнародних партнерів, нівелюють такими діями демократичні цінності та принципи, ставлять під сумнів свободу слова як основу європейських цінностей, а також генерують величезну кількість фейків, вводячи таким чином в оману глядачів не лише на території РФ, а і у ЄС та США. Ба навіть більше, росіяни, які проживають як на території РФ, так і за її межами, орієнтуються на інформацію, що розповсюджується російськими медіа, у зв’язку з чим фактично позбавлені доступу до обʼєктивної інформації чи бодай альтернативної точки зору.

Важливим кроком у напрямку зменшення впливу російської пропаганди, яка побудована на мові ворожнечі та дезінформації, стало вимкнення мовлення каналів RT та "Супутник" на території західної та східної Європи і західної частини РФ. Проте вплив інших контрольованих державою-агресором каналів, що досі присутні на європейських супутниках, – RT News, RTR Planeta, Rossiya 24, NTV Mir, Soyuz, 8 kanal International, Pobeda International, 1 Kanal Europa, RT France, – також несе руйнівний ефект для інформаційної безпеки всього світу, адже редакційна політика таких каналів повністю контролюється державою, через що зазначені медіа виступають рупорами російської пропаганди. Причому не всі європейські компанії поспішають припиняти співпрацю із російськими контрагентами в галузі розповсюдження зазначених російських пропагандистських медіа, як це робить зараз практично весь цивілізований світ.

У звʼязку з цим ми просимо:

Накласти санкції на всі російські телеканали, що мають покриття через супутник чи будь-яку іншу технологію, та заборонити їх розповсюдження на території ЄС;
Замість російських телеканалів рекомендувати провайдерам вмикати українське телебачення, яке зараз мовить марафон “Єдині новини”, зокрема англійською мовою (технічні параметри додаються). Міжнародна спільнота повинна мати безперебійний доступ до обʼєктивної та чесної інформації про події в Україні.
Розраховуємо на Вашу підтримку та віримо в світле майбутнє України, від чого напряму залежить майбутнє всього світу.

З повагою,

Ярослав Пахольчук, генеральний директор «1+1 media»;

Олександр Богуцький, генеральний директор Starlight Media, керівник дивізіону «Новини»;

Євгеній Бондаренко, директор «Медіа Групи Україна»;

Ганна Безлюдна, керівниця Inter Media Group;

Олександр Ткаченко, міністр культури та інформаційної політики;

Ольга Герасим’юк, голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення;

Микола Чернотицький, голова правління АТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України»;

Наталія Лигачова, голова ГО «Детектор медіа»;

Сергій Попов, керівник ТСН на телеканалі «1+1»;

Юлія Жмакіна, керівниця програм «Сніданок з 1+1», «ЖВЛ», «Твій день», «Твій вечір»;

Світлана Панюшкіна, керівниця онлайн-ресурсу ТСН.ua»;

Михайло Ганницький, шефредктор інформаційного агентства УНІАН;

Уляна Кондратенко, керівниця онлайн-видання «Главред».


Технічні параметри телеканалів, про які йде мова у зверненні:

Eutelsat 7C

Канал:RT News:

Частота:10981;

Поляризація:Вертикальна (V);

Символьна швидкість:45 000;

FEC:5/6;

Формат:DVB - S2,MPEG - 4/SD;

Мова:Eng;

Доступність:FTA.

Провайдер:Azam TV.

Hotbird 13

Канали:RTR Planeta,Rossiya 24,NTV Mir,Soyuz,8 Kanal International.

Частота:11034;

Поляризація:Вертикальна (V);

Символьна швидкість:27500;

FEC:3/4;

Формат:DVB - S,MPEG - 2/SD;

Мова:Rus;

Доступність:FTA.

Провайдер:Globecast.

Канал:Pobeda International.

Частота:11727;

Поляризація:Вертикальна (V);

Символьна швидкість:29900;

FEC:3/4;

Формат:DVB - S2,8PSK,MPEG - 4/HD;

Мова:Rus;

Доступність:FTA;

Провайдер:Globecast.

Канал:Perviy kanal Europa.

Частота:12597;

Поляризація:Вертикальна (V);

Символьна швидкість:27500.

FEC:3/4;

Формат:DVB - S,MPEG - 2/SD,MPEG - 4/SD.

Мова:Rus;

Доступність:FTA;

Провайдер:Globecast.

Eutelsat 16A

Канал:RT France.

Частота:11324;

Поляризація:Вертикальна (V);

Символьна швидкість:30000;

FEC:2/3;

Формат:DVB - S2,MPEG - 4/SD;

Мова:Fre(Французька);

Доступність:кодований в Conax;

Провайдер:Orange Slovensko.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Нацрада просить ЄС заборонити усі російські пропагандистські канали


На думку регулятора, заборонити Sputnik і Russia Today недостатньо.

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення просить ЄС заборонити усі російські пропагандистські канали.

Про це голова Нацради Ольга Герасим’юк розказала під час ефіру «Апостроф TV».

«Ми скерували прохання до ЄС, щоб окрім RT та Sputnik, вони внесли у заборонений список усі російські пропагандистські канали», – сказала вона.

Також Ольга Герасим’юк звернула увагу на те, що французький регулятор, у юрисдикції якого перебуває супутник, де транслюються російські пропагандистські канали, на звернення Нацради не відреагував.

Більшість супутників, які транслюють російські канали, — у юрисдикції Франції: Hotbird 13B/13C, Eutelsat 36B, Eutelsat 7/8 і Eutelsat 16A. Супутникова ємність, звідки ведуть ретрансляцію ці канали, належить французькій компанії Globecast (частина France Тelecom).
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 992
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 7548 раз
Поблагодарили: 3718 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Суспільне Франції запускає щоденну програму про Україну


14 березня французький суспільний мовник France Télévisions запускає щоденну програму «Le Journal de 20 Heures» з новинами про боротьбу українців проти російських окупантів.

Програма триватиме щодня з 20:58 до 21:40 за київським часом. Перший випуск розпочнеться прямим ефіром зі Львова.

Про це повідомила пресслужба Суспільного.

Завдяки системі обміну новин буде доступна для всіх членів Європейської мовної спілки (ЄМС) — це 113 медіаорганізацій у 56 країнах Європи, серед яких і українське Суспільне мовлення.

Мовники з усієї Європи можуть використовувати дайджест спецновин від France Télévisions, присвячений ситуації в Україні, в повному обсязі для власних прямих ефірів або у повторі. Також медіаорганізації мають можливість додавати аудіопереклад до трансляції й повторно відтворювати ефір за умови візуальної вказівки, що програма в записі.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
student
Зам.админа
Сообщения: 10042
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 15:17
Место жительства: Бывшая страна СРСР
Мой приемник: 4K HD51 ; VU+DUO2
Мои спутники: 36*
Благодарил (а): 19087 раз
Поблагодарили: 15881 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение student »

TV Nova возвращает основные передачи в 20:20.

Nova TV корректирует программу передач на своей основной программе. В основной новостной программе Телевизионные новости на ТV Nova будут обычные кадры с понедельника, 21 марта 2022 года, а основная вечерняя программа снова начнется в 20:20 (ранее на 20 минут позже).

"С этой недели Телевизионные новости возвращаются к своей первоначальной продолжительности, а это значит, что вечерние программы будут начинаться так, как привыкли зрители TV Nova, то есть в 20:20", - сообщили в пресс-службе TV Nova.

«Мы продолжаем очень интенсивно следить за событиями в Украине. Мы по-прежнему включаем внеочередные выпуски новостей в течение дня, у нас есть два штаба на месте конфликта, другие находятся на границах со Словакией и Польшей», — сказал Камиль Гоуска, директор отдела новостей. и журналистика на TV Nova.

«TV Nova также продолжает транслировать украинские новости телеканала 1+1, зрители найдут его в верхней части меню TN.cz», — добавили в TV Nova.

Оригинальные расширенные кадры «Телевизны новинки» позволили в большей степени освещать текущие события в Украине в новостных материалах. Основное вечернее шоу дошло до зрителей только в 20:40.
Ответить