Nickelodeon тепер доступний цілком українською мовою
Дитячий телеканал Nickelodeon, який входить до дистрибуційного портфоліо «1+1 media» в Україні, завершив перехід на українську мову та відтепер має 100% українськомовну доріжку. Про це повідомляє «1+1».
Канал доступний для перегляду на багатьох платформах, включаючи OTT, пакети супутникового оператора Viasat і кабельні мережі. Nickelodeon пропонує національній аудиторії локалізовану версію всесвітньо відомого бренду з більш ніж 40-річною історією. «1+1 media» нагадує, що контент спрямований на дітей дошкільного віку, дітей від 6 років та підлітків, а різноманіття популярних шоу та програм ідеальне для сімейного перегляду.
► Показать
Українські діти разом з батьками мають доступ до великої кількості шоу та програм рідною мовою: «Губка Боб Квадратні Штани», «Щенячий патруль», «Небезпечний Генрі», «Небезпечний загін», «Нейт Всемогутній», «Касаґрандес», а також спінофи «Губки Боба Квадратні Штани» — «Табір «Корал»: Дитинство Губки Боба» і «Шоу Патріка Зірки», які нещодавно побачили світ, і багато іншого.
Крім того, як анонсували раніше, до кінця цього року глядачі можуть очікувати на приголомшливу лінійку до 150 прем’єрних серій нових серіалів українською мовою, зокрема «Трансформерів: Нової Іскри», «Невгамовних», «Пошти Мідлмост», «Monster High», «Дуже гучного дому» і «Таємниць Скелястого острова».
Nickelodeon, якому вже 43 роки, є брендом розваг для дітей; він включає телевізійні програми та виробництво в усьому світі, споживчі товари, цифрові технології, розважальні центри, видавництво та художні фільми. Канал завоював популярність завдяки різноманітним телевізійним шоу, починаючи від ігрових шоу, таких як «Небезпечний Генрі» («Henry Danger») і «Шпіонаж» («Spyders»), до анімаційних хітів, таких як «Невгамовні» («Rugrats»), «Смурфи» («Smurfs»), «Губка Боб Квадратні Штани» («SpongeBob SquarePants») і «Гучний Дім» («The Loud House»).
Крім того, Nickelodeon пропонує програми для дітей дошкільного віку, як-от «Велике шоу Малюка Акули» («The Baby Shark Show»), «Блиск і монстромашини» («Blaze and the Monster Machines»), «Щенячий патруль» («PAW Patrol») та інші. Щороку Nickelodeon також проводить престижну премію Kids' Choice Awards, де відзначають всесвітньо відомих знаменитостей, акторів, музикантів і блогерів.
Paramount (NASDAQ: PARA; PARAA) — світовий лідер серед потокових та розважальних медіакомпаній, до портфоліо якого входить, зокрема, Nickelodeon.
1600 каналов в SD, HD и 4K.
70 тысяч фильмов и сериалов в медиатеке.
Базовый - 2.49$
Взрослый - 0.99$
Спортивный - 0.99$
VIP ALL - 3.49$
Промокод alensat
скидка 30%
Телемарафон триватиме: Уряд заклав у проєкті бюджету на 2024 рік 1,7 млрд грн на фінансування іномовлення, каналу «Рада» та «Голосу України»
Кабінет Міністрів на засіданні 15 вересня затвердив проєкт держбюджету на 2024 рік, повідомляє «Українська правда» із посиланням на допис міністра фінансів Сергія Марченка.
У своєму фейсбук-дописі Марченко окреслив основні параметри проєкту.
«Коротко про ключові пріоритети закладені в проект держбюджету-2024:
Загальний обсяг видатків — 3 трлн 108 млрд грн. Власні доходи — 1 трлн 560 млрд грн», — повідомив урядовець.
► Показать
Народний депутат від фракції «Голосу» Ярослав Железняк у своєму телеграм-каналі уточнив, які саме кошти уряд запланував витратити на фінансування іномовлення та функціонування державних ЗМІ.
« “Марафон”… буде продовжуватися:
Іномовлення України (на виробництво серіалів) заклали 1,5 млрд.
Це на 400 млн менше, ніж у цьому році.
Канал "Рада" + "Голос України": 198,3 млн (+5,4 млн до цього року)
Разом: 1,7 млрд грн», — розповів Железняк.
Він також повідомив, який обсяг фінансування у проєкті держбюджету на 2024 рік закладено на виробництво фільмів та серіалів.
«По серіалах — в наступному 2024-му році хочуть за гроші платників податків зняти…. 53 штуки серіалів та фільмів з 100% держпідтримкою», — написав нардеп.
Денис Шмигаль: держава має підтримувати виробництво патріотичних фільмів та серіалів
Держава має підтримувати виробництво і розповсюдження фільмів та серіалів патріотичного спрямування. Про це заявив прем’єр-міністр Денис Шмигаль на пресконференції, повідомляє кореспондент «Укрінформу».
«Ми говорили з нашими кіновиробниками, і дуже важливо зберегти фінансування документалістики. Це фіксація злочинів, це наша історія, це важливий момент. Плюс патріотичні фільми і серіали дуже важливі. І я вважаю, ми маємо цю сферу підтримувати. Жодну війну не можна виграти без культури та історії. Без документалістики. Без того, що роблять наші митці, наші діячі в сфері культури», — зазначив урядовець.
Прем’єр-міністр повідомив, що у держбюджеті на виробництво та розповсюдження фільмів і серіалів патріотичного спрямування закладено 511 мільйонів гривень.
Ганна Маляр під час конференції «Редколегія. Саміт» розповіла про плани щодо реорганізації військових медіа
Заступниця міністра оборони України Ганна Маляр під час конференції для медійників «Редколегія. Саміт» розповіла про плани щодо реорганізації військових медіа.
«Це буде онлайн-медіа, ми зобов’язані пройти зараз перереєстрацію і реорганізацію. 144 людини забезпечували роботу, яку може забезпечувати значно менше людей. Держава витрачала на це кошти. Це переважно люди з високими військовими званнями в період дефіциту людей на фронті. Це дуже добре, що ми його реформуємо і оптимізуємо», — зазначила Маляр.
Вона також зауважила, що західні партнери вважають, що держава не має мати своє ЗМІ.
«Для Міноборони державні ЗМІ це певний майданчик, який має бути під час війни. У нас є зони, куди ми можемо допустити тільки військових кореспондентів з допуском державноі таємниці. У нас було військове телебачення в ютубі, яке створювало контент для 5 телеканалів. Тепер буде створювати для себе. Ми також потребуємо допомоги ваших мобілізованих колег, а для цього для них мають буди створені якісь посади», — зазначила Ганна Маляр.
ЄС виділяє на підтримку українських медіа 28 млн євро
Євросоюз запровадив проєкт загальної підтримки українських медіа на суму 28 млн євро, також готується наступний транш у 7 млн євро. Про це під час медійного форуму «Редколегія. Саміт» повідомив тимчасово повірений у справах ЄС в Україні Ярослав Тимофєюк.
► Показать
«Під час війни є три найбільших виклики для журналістів. Це їхня особиста безпека, їх фінансове виживання та боротьба з численними маніпуляціями та дезінформацією. І ми в ЄС підтримуємо вас у всіх цих напрямах», — сказав Тимофєюк.
Він зазначив, що зараз перед Україною стоять особливі завдання в контексті стратегічних комунікацій та боротьби з дезінформацією.
«Але ми вважаємо, що і під час війни має бути конкуренція у медійному просторі та доступ до перевіреної, надійної інформації», — наголосив Тимофєюк.
Він привітав «різноманіття голосів» в українських ЗМІ та підкреслив, що в Україні було багато зроблено для забезпечення цієї різноманітності та свободи слова у медіа.
Микола Чернотицький: У проєкті бюджету на наступний рік Суспільному зафіксовано суму в розмірі 1 мільярд 850 мільйонів гривень
Про це повідомив голова правління Суспільного мовлення Микола Чернотицький під час події «Редколегія.Саміт».
Він зазначив, що це на 350 мільйонів більше, ніж у цьому році, але на рівні 2021 та 2022 років.
«Це скоріше про те, що ми втримаємось, ми зможемо зробити невеличкі інвестиції в інформаційне мовлення. Але про розвиток великих форм, про великі документальні проєкти мова не йде, це ми змушені будемо робити на грантові кошти», — говорить Микола Чернотицький.
Також під час панельної дискусії «Куди рухається ринок і професія» озвучили питання щодо шансів та досягнень, які з’явились під час повномасштабного вторгнення.
«Нас останні п’ять років усі критикували за те, що ми витрачаємо третину бюджету на наші регіональні філії. Коли прийшла війна, то завдяки нашим регіональним командам з Харкова, Сум, Чернігова та Херсона зросли наші показники підписників у соціальних мережах. Це люди які прийшли і які нам довіряють. Окремо відзначу, що ми до війни вважали філію Суспільного в Херсоні не досить сильною. Але під час окупації половина команди лишилась там і вони героїчно передавали інформацію. Добровільно, ми не могли їх змусити це робити. Завдяки усій цій роботі регіональних команд ми стали більш впізнаваними», — підкреслив голова правління Суспільного.
Компания Walt Disney представила новое название и визуальный стиль телеканала FOX — Нидерланды и Фландрия.
С 1 ноября он будет работать как канал STAR, оставаясь в то же время «каналом сериалов номер один и домом для высококачественных развлечений, как мы и ожидали от FOX».
По словам Уолта Диснея, миссия канала STAR — продолжать транслировать лучшие боевики, драмы, ужасы и комедийные сериалы от ведущих студий, включая таких фаворитов, как «Гудзон и Рекс», «Под палубой» и «Чаки». Кроме того, скоро канал запустит несколько новых фильмов. Он начнется с эпического нового сериала ужасов «ОТ» (от создателей «Остаться в живых» и «Игры престолов»), а позже в этом сезоне появятся новые сериалы, в том числе «Робин Гуд» и «Убийство из-за доброты».
Уолт Дисней также отмечает, что контент на потоковой платформе STAR Disney+ и линейном канале STAR Channel будет отличаться. Кроме того, канал STAR сохранит свои позиции в электронном программном гиде канала (EPG).
«Наші гроші»: Компанія бізнес-партнера Єрмака отримала з держбюджету 21 млн грн на виготовлення серіалів
Загальна сума, на яку у 2023 році ДП «Мультимедійна платформа іномовлення України» уклало угоди на виробництво серіалів, становить 360 мільйонів гривень. Простеживши, яким чином і з якими саме компаніями ці угоди укладались, видання «Наші гроші» з’ясувало, що замовлення пройшли двома великими частинами. «У липні були оприлюднені замовлення на 217 млн грн. А після відставки Олександра Ткаченка з посади міністра культури у серпні-вересні — ще на 139 млн грн» , — йдеться у повідомленні на сайті «НГ».
► Показать
У серпневому переліку компаній, яким пішли кошти на державне замовлення, журналісти «НГ» виявили ТОВ «Мейнстрім пікчерз», що отримала підряди загальною вартістю 21 млн грн. Ця сума призначена для виготовлення серіалів «Мангровий гай», «Одна велика родина» та «Мистецтво в тіні війни».
Засновником ТОВ «Мейнстрім пікчерз» є Артем Колюбаєв — бізнес-партнер голови Офісу президента Андрія Єрмака. Вони удвох значаться серед засновників ТОВ «Ама віжн», яке у 2020 році також отримало 25 млн грн держпідтримки на зйомки фільму «Щедрик».
«Після призначення Єрмака в Офіс президента Колюбаєв також почав активно входити співзасновником в компанії, пов’язані з обраним від “ОПЗЖ” нардепом Вадимом Столаром і підозрюваним у державній зраді ексдепутатом Віктором Медведчуком. При цьому правоохоронці, яких курує замголови Офісу президента Олег Татаров, не провели повноцінний арешт активів Медведчука, і частину земель у Києві під забудову було фактично вкрадено у держави», — написав автор повідомлення в «НГ» Юрій Ніколов.
Як відомо, Олександр Ткаченко до призначення міністром культури очолював телеканал «1+1» Ігоря Коломойського. Його фірми «1+1 продакшн» і «ТЕТ-продакшн», за даними Ніколова, у липні отримали підряди на зйомки серіалів на 15 млн грн.
Юлія Федів: Культура та інформаційна політика важливі не менше за оборонну сферу
Колишня керівниця Українського культурного фонду (УКФ), кандидатка в міністри культури України Юлія Федів вважає, що культурна та інформаційна політика настільки ж важливі, як і сфера безпеки та оборони України. Про це вона сказала в інтерв'ю «Суспільне Культура».
«На мою думку, сфера культури має перейти у більш кроссекторальний вимір, схожий на такий, якими зараз в екосистемі Кабінету Міністрів є напрями цифрової політики та політики євроінтеграції. Коли, наприклад, віцепрем'єр з питань цифрової політики наскрізно працює з усіма міністерствами. Культура та інформаційна політика — такі саме сфери суспільного життя, які є наскрізними», — пояснила Федів.
► Показать
Виходячи з цього, за її словами, Міністерство культури має отримувати достатнє фінансування і забезпечувати умови для створення українського культурного продукту, ведення інформаційної війни та втілення інформаційної безпеки.
«Ми бачили проєкт бюджету на 2024 рік: бюджет на культуру невеликий. Але потрібно пам'ятати, що міжнародні партнери готові інвестувати в культуру, тому МКІП може виступати медіатором, як воно виступало й до цього», — переконана Федів.
Вона повідомила, що відомство може співпрацювати з Європейською комісією, а також із міжнародними організаціями, такими як ЮНЕСКО та USAID, і створювати проєкти, у яких можливе співфінансування роботи співробітників міністерства.
«Культурна та інформаційна політика, як на мене, є настільки ж важливою, як сфера безпеки та оборони нашої країни. Тому я б спрямувала діяльність міністерства в цей напрям», — заявила кандидатка у міністри культури.
Що стосується сфери інформаційної політики та інформаційної безпеки, на її думку, дуже важливо продовжувати співпрацю з Міністерством оборони і Міністерством закордонних справ у протидії інформаційним загрозам Росії.
«Ці загрози є не лише за кордоном, але й всередині нашої держави. Тому потрібно створювати якісні культурні та інформаційні продукти, які будуть протидіяти дезінформації», — наголосила Федів.
Нагадаємо
► Показать
1 вересня «Детектор медіа» з посиланням на власні джерела повідомив, що Юлію Федів можуть призначити міністеркою культури та інформаційної політики України. Голосування за кандидатуру очільника міністерства може відбутися на одному з пленарних засідань Верховної Ради у вересні. Відповідне подання до парламенту має зробити прем’єр-міністр.
7 вересня на відкритті третього Конгресу культури у Львові його організатори та куратори звернулись до прем’єр-міністра та депутатів Верховної Ради України із закликом призначити Юлію Федів керівницею Мінкульту. Після цього в соцмережах розповсюдили лист на підтримку кандидатури Юлії Федів на пост міністерки культури. У коментарях «Суспільне Культура» представники культурної спільноти називали її як ефективну культурну менеджерку, яка могла б задовольнити інтереси спільноти на цій посаді.
Катерина Широкопояс стала ведучою ранкових новин на каналі «Еспресо»
До команди «Еспресо» долучилася ведуча та журналістка Катерина Широкопояс. Вона вестиме ранкові випуски новин. Про це повідомила пресслужба мовника.
«Мені імпонує проукраїнська позиція "Еспресо" та можливість спробувати себе у новинах. Це новий для мене досвід та водночас амбітний виклик. Сподіваюсь, що саме мені пощастить у ранкових випусках повідомити українцям головну новину — про нашу перемогу», — сказала телеведуча.
► Показать
У новинних випусках вона замінить ведучу Анжеліку Сизоненко, яка нещодавно завершила роботу на каналі «Еспресо». Вона обіймала посаду ведучої новин та програми «Суботній політклуб» з журналістом та політичним оглядачем Віталієм Портниковим. Генпродюсерка телеканалу Анастасія Равва повідомила, що наразі по суботах з Портниковим працюватимуть різні ведучі.
З 2016 року Катерина Широкопояс працювала на львівському телеканалі НТА. Вона висвітлювала теми місцевої політики і корупції, а також вела «Народне токшоу» та авторські проєкти «На ножах» і «Повний фарш». Минулого року Широкопояс пішла з телеканалу, аби спробувати себе в інших форматах.