Новости ТВ

Ответить
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Заборонити мовлення порушника RT DE не одне й те саме, що відкликати ліцензію DW – Клаудіа Рот

Державна міністерка переконана, що рішення Москви є політичною реакцією. Адже Німеччина жодним чином не впливає на редакційну політику DW, а з боку бюро порушень немає.

Державна міністерка з питань культури і ЗМІ Клаудія Рот терміново закликала російську владу не зловживати проблемами ліцензування мовника RT для політичної реакції. Про це пані Рот зазначила на своїй сторінці у твіттері.

Міністерка переконана, що рішення Москви, яка припиняє мовлення DW, є політичною реакцією. Адже Німеччина жодним чином не впливає на редакційну політику DW, а з боку бюро немає порушень.

«Рішення щодо DW,вочевидь, має на меті контрреакцію на рішення державних ЗМІ заборонити розповсюдження RT DE, – зазначила Клаудія Рот.– Однак таке порівняння абсолютно безпідставне. Наразі RT DE веде мовлення без ліцензії та не подала заявку на отримання ліцензії. Виходячи з цього, й було прийнято рішення. Це зовсім інша ситуація, ніж у DW, у якої зараз відкликають ліцензію».

Міністерка нагадала, що зараз «необхідні чіткі кроки з деескалації».

Сьогодні Міністерство закордонних справ Росії оголосило про закриття російського бюро телерадіокомпанії Deutsche Welle і позбавлення акредитації всіх його співробітників, а також попросила визнати DW ЗМІ-іноагентом.

Як наголосили у міністерстві, це відповідь Німеччині на заборону мовлення російського каналу RT DE.

За рішенням медіарегулятора Німеччини, з 1 лютого 2022 року в країні заборонені трансляція та подальше розповсюдження будь-яких програм російського пропагандистського каналу RT DE.

Регулятор пояснив це рішення відсутністю у канала національної ліцензії на трансляцію.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
student
Зам.админа
Сообщения: 10067
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 15:17
Место жительства: Бывшая страна СРСР
Мой приемник: 4K HD51 ; VU+DUO2
Мои спутники: 36*
Благодарил (а): 19224 раза
Поблагодарили: 15990 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение student »

Новым директором ТНТ может стать Тина Канделаки

Журналистка Ксения Собчак в своем Telegram-канале сообщила, что заместитель гендиректора холдинга «Газпром-медиа» Тина Канделаки станет новым генеральным директором ТНТ.

Изображение

По словам Собчак, Канделаки сменит на посту гендиректора ТНТ Романа Петренко.

"Тина, напомню, уже разорилась с продакшеном, потом номинальная история с управлением "Матч ТВ" и проекты на ivi, которые полностью провалились. А теперь такой прорыв и рывок" — написала Собчак.

Собчак не уточнила, из какого источника получила информацию о новой должности Канделаки. Сама Канделаки не прокомментировала ее заявление. Официального подтверждения со стороны ТНТ и "Газпром-медиа" также не поступало.
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Гендиректор DW: Після закриття корпункту у Москві ми ще більше будемо висвітлювати події в Росії


Напередодні МЗС Росії оголосило про закриття російського бюро Deutsche Welle і позбавлення акредитації всіх його співробітників, а також попросило визнати DW ЗМІ-іноагентом.

Генеральний директор медіакомпанії Deutsche Welle Петер Лімбурґ заявив, що його ЗМІ продовжить висвітлювати події в Росії, незважаючи на закриття місцевого бюро на вимогу уряду РФ.

«Навіть якщо нам врешті доведеться закрити корпункт у Москві, це не вплине на висвітлення нами подій в Росії, більше того – ми висвітлюватимемо їх іще більше», – сказав Лімбурґ.

На його думку рішення російської влади закрити корпункт DW та позбавити його журналістів акредитації є «надмірною реакцією», яку «неможливо зрозуміти».

«З нами відбувається те, що трапляється з засобами масової інформації лише в автократіях. Ми офіційно протестуємо проти цієї абсурдної реакції та маємо намір звернутися до суду проти заявлених заходів», – додав гендиректор Deutsche Welle.

Напередодні Міністерство закордонних справ Росії оголосило про закриття російського бюро телерадіокомпанії Deutsche Welle і позбавлення акредитації всіх його співробітників, а також попросило визнати DW ЗМІ-іноагентом.

Як наголосили у міністерстві, це відповідь Німеччині на заборону мовлення російського каналу RT DE.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Deutsche Welle оголосила, що закрила офіс у Москві


Німецька медіакомпанія Deutsche Welle оголосила, що закрила офіс у Москві на вимогу російського уряду.

Протягом 4 лютого співробітники російського бюро DW здають акредитації. Як повідомляло Міністерство закордонних справ РФ, мовлення DW на території країни буде припинено.

Генеральний директор Deutsche Welle Петер Лімбурґ вже заявив, що його ЗМІ продовжить висвітлювати події в Росії, незважаючи на закриття місцевого бюро на вимогу уряду РФ.

Офіційний представник Європейського Союзу зі зовнішньополітичних питань Петер Стано заявив, що рішення російської влади щодо заборони DW є безпідставним.

«На жаль, це дійсно погана новина та поганий розвиток подій. Це рішення російської влади неприйнятне та безпідставне», – зазначив Петер Стано.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

«У нас уже працює "Медуза"». Латвія готова прийняти московське бюро DW


У Ризі переконані: тут є усе необхідне для бази DW у регіоні.

Латвія пропонує Німеччині перевести московський офіс DW до Риги у випадку, якщо Росія залишить у силі свою заборону на мовлення. Про це повідомляє сайт Delfi.

Міністр юстиції Яніс Борданс вважає, що найкраще буде облаштувати редакцію у Ризі: «Це найближче і найбільше місто до Москви, тому тут DW зможе і далі висвітлювати актуальні новини з Росії, Білорусі та всього регіону. У Ризі є Балтійський авіаційний центр і високорозвинена ІТ-інфраструктура — все для того, щоб місто стало базою DW у регіоні».

Як нагадав міністр, останні кілька років у Ризі успішно працює сайт «Медуза», що став одним із найбільших новинних майданчиків у Росії та в російськомовній діаспорі в усьому світі. До того ж, відзначив пан Борданс, Латвія займає лідируючі позиції у світі за індексом свободи преси, тому журналісти можуть бути певні, що їхня робота в Латвії буде шануватися.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
petrdi
Любитель
Сообщения: 67
Зарегистрирован: 23 янв 2022, 06:50
Место жительства: Франция
Мой приемник: GS7890
Мои спутники: 36
Благодарил (а): 16 раз
Поблагодарили: 161 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение petrdi »

RT DE может продолжить вещание в Германии. Но недолго

Продолжается скандал вокруг запрета вещания телеканала RT DE в Германии

Российская государственная телекомпания RT может продолжить распространение своего немецкоязычного телеканала RT DE в Германии после того, как российский вещатель подал в суд. Как стало известно, RT DE объявил про обжалование запрета своего вещания в Германии, который был сделан базирующимся в Берлине германским медиарегулятором MABB, который является местным аналогом Роскомнадзора. Напомним, что MABB утверждает, что RT DE не имеет действующей лицензии.

Решение MABB подлежит немедленному исполнению,

— об этом представитель регулятора сообщил изданию Broadband TV News. Однако, российский вещатель принимает меры против этого решения и может обратиться за временной правовой защитой в ускоренном порядке.

В ответ на запрет телеканала RT DE в Германии, Россия запретила немецкой телерадиокомпании Deutsche Welle (DW) вести спутниковое и кабельное вещание в Российской Федерации и было принято решение закрыть новостное бюро DW в Москве. У журналистов канала будет отозвана аккредитация для журналисткой работы на территории Российской Федерации.

Европейский вещательный союз (EBU) раскритиковал этот шаг как противоречащий как духу, так и практике основных свобод СМИ.

Очень важно, чтобы DW могло беспрепятственно освещать события в России. Свобода выражения мнений и свобода прессы имеют решающее значение для точного освещения новостей и приверженности общественных вещательных компаний служить интересам всех аудиторий во всем мире. Они имеют решающее значение в лучшие времена. Во время кризиса они не подлежат обсуждению,

— сказала Лиз Корбин, глава информационного отдела EBU.

Угроза со стороны российского правительства включить DW в реестр иностранных агентов была бы совершенно неоправданной. В течение последних нескольких лет закон об иноагентах использовался для ущемления интересов независимых журналистов и их организаций. Он несовместим с принципами свободной прессы. Мы настоятельно рекомендуем отменить данное решение,

— добавила Корбин
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Редакція телеканалу «Настоящее время» відмовилася видаляти публікації на вимогу Роскомнагляду


Генпрокуратура РФ продовжує тероризувати ЗМІ через палац Путіна та інші розслідування Фонду боротьби з корупцією Олексія Навального.

Роскомнагляд вимагає, щоб редакція сайту «Настоящее время» вилучила 14 матеріалів про розслідування Олексія Навального та Фонду боротьби з корупцією. Про це повідомляється на сайті телеканалу.

У повідомленні, що надійшло у ніч на 5 лютого, йдеться про вимогу протягом доби вилучити журналістські матеріали. Це публікації за 2016-2021 роки на основі розслідувань Фонду боротьби з корупцією Олексія Навального, а також текст про опитування «Левада-Центру» та розслідування відвідування Путіним резиденції під Геленджиком.

Як пише редакція, Роскомнагляд наводить вимогу Генпрокуратури, де йдеться, що ці публікації поширюють заборонені в Росії організації, визнані екстремістськими.

У редакції прийняли рішення не вилучати ці тексти.

«"Настоящее время" – незалежний засіб масової інформації. Матеріали, про які йдеться, відповідають нашим редакційним стандартам, і змінювати або видаляти їх на вимогу влади будь-яких країн ми не маємо наміру», – заявив директор телеканалу Павло Буторін.

Подібні листи надійшли і в інші російські ЗМІ. Як повідомляє «Настоящее время», «Медуза», «Дождь», «Свободные новости», «Новая газета» и Znak.com вже видалили матеріали на вимогу Роскомнагляду.

Також вимогу відомства отримали у редакціях «Радіо Свобода» у Росії (40 листів), Україні, Таджикистані, Казахстані й Татаро-Башкирії.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
yurku
VIP
Сообщения: 1055
Зарегистрирован: 07 янв 2022, 06:24
Место жительства: Moldova Kishinev
Мой приемник: F1-A95x
Мои спутники: T2 или android
Благодарил (а): 2414 раз
Поблагодарили: 4108 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение yurku »

RTVI расширяет свое присутствие в Казахстане

Международный телеканал RTVI запустился в сети одного из крупнейших казахских операторов — Alma TV (торговая марка АО "АлмаТел Казахстан"). Об этом сообщается на официальном сайте вещателя.

Теперь RTVI смогут смотреть сотни тысяч пользователей Alma TV, который работает в 20 городах Казахстана. Отмечается, что соглашение позволит телеканалу увеличить число зрителей в стране и расширить присутствие на постсоветском пространстве.

С 18 января RTVI доступен по подписке в цифровых пакетах оператора. В дальнейшем ожидается запуск канала и в других сетях Alma TV.

СЕО RTVI Ольга Пивень подчеркнула, что RTVI вещает в Казахстане уже более 10 лет и сейчас его фокус направлен на расширение присутствия в стране, где, по официальным данным, 90% граждан свободно говорит на русском языке.

В то же время, по словам директора глобальной дистрибуции телеканала RTVI Андрея Попова, сотрудничество с Alma TV не только сделает телеканал доступным для зрителей страны, но и позволит самому оператору привлечь новую аудиторию.

По мнению Попова, это станет возможным благодаря "непредвзятому подходу телеканала в отображении общемировой новостной повестки", а также "оригинальным программам собственного производства, популярным фильмам и сериалам".
Аватара пользователя
Konduktor
Модератор
Сообщения: 1000
Зарегистрирован: 29 окт 2021, 23:53
Место жительства: Україна / Poland
Мой приемник: Sat Integral 1218 HD Able
Мои спутники: Amos 4W,Astra 4A,Hotbird 13
Благодарил (а): 8174 раза
Поблагодарили: 3770 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение Konduktor »

Голова асоціації провайдерів вважає, що обмеження ретрансляції іноземних каналів має бути передбачено законодавством


Тоді, як це право надає регулятору затвердження Міністерством юстиції України нового Порядку формування Переліку програм іноземних телерадіоорганізацій.

Голова правління Асоціації правовласників та постачальників контенту Наталія Клітна вважає, що порядок обмеження ретрансляції іноземних телеканалів на території України має бути передбачений законодавством України відповідно до статті 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод.

Наталія звертає увагу на те, що новий Порядок формування Переліку програм іноземних телерадіоорганізацій, який торік затвердив регулятор, і який 19 січня 2022 року зареєструвало Міністерство юстиції України, надає Національній раді з питань телебачення та радіомовлення, право визнавати програму такою, зміст якої не відповідає вимогам Європейської конвенції про транскордонне телебачення та законодавства України відповідно до статті 42 Закону України «Про телебачення і радіомовлення».

Однак таке право, на її думку, має відповідати законодавству України.

«Обмеження трансляції та ретрансляції іноземних супутникових телеканалів, телевізійних мовників в Україні розглядаються, як втручання у сферу прав, забезпечених ст. 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року, яка є частиною законодавства України. Відповідно до Конвенції здійснення цих свобод, оскільки воно пов'язане з обов'язками і відповідальністю, може підлягати таким формальностям, умовам, обмеженням або санкціям, що встановлені законом і є необхідними в демократичному суспільстві в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадської безпеки, для запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я чи моралі, для захисту репутації чи прав інших осіб, для запобігання розголошенню конфіденційної інформації або для підтримання авторитету і безсторонності суду», - каже вона.
Скрытая информация для гостей.Войдите или зарегистрируйтесь!
Аватара пользователя
student
Зам.админа
Сообщения: 10067
Зарегистрирован: 22 янв 2018, 15:17
Место жительства: Бывшая страна СРСР
Мой приемник: 4K HD51 ; VU+DUO2
Мои спутники: 36*
Благодарил (а): 19224 раза
Поблагодарили: 15990 раз

Re: Новости ТВ

Сообщение student »

Повреждение во время ремонтных работ оставило без ТВ десятки тысяч жителей Татарстана

Половина республики Татарстан была отключена от телевидения из-за нарушений во время строительных работ, которые проводили рабочие компании СМУ-88. Трансляция телеканалов прервалась практически на 6 часов. Выяснилось, что сотрудники СМУ-88 повредили кабель «Таттелекома», сообщает телеканал "Татарстан 24".

"Работы проводились с нарушением установленных норм, без согласования с ПАО "Таттелеком". Компания приносит извинения перед телезрителями в связи с инцидентом", - отметили в пресс-службе ПАО "Таттелеком".

Отмечается, что застройщик был предупрежден о том, что работать на участке стоит аккуратнее. Кроме того, компанию уведомили о том, под землей на месте стройки проходят сетевые коммуникации.

В результате аварии пострадали десятки тысяч кабельных телезрителей телеканалов "Эфир", "Татарстан24" и ТНВ.

Вещание телеканалов возобновилось только к 20:00. В ПАО "Таттелеком" планируют привлечь подрядчиков к ответственности за нарушение правил проведения работ.
Ответить