В вашем браузере включен плагин блокировки рекламы: Существование нашего сайт возможно благодаря показу рекламы. Пожалуйста поддержите нас, отключив блокировку рекламы на нашем сайте.
Юрчишин: Якщо телемарафон продовжить втрачати довіру, його потрібно буде завершувати
Якщо до національного телемарафону «Єдині новини» не буде хоча б частково повернуто довіру, можуть початися проблеми. Про це в інтерв'ю «РБК-Україна» сказав голова Комітету ВР з питань свободи слова Ярослав Юрчишин.
«Разом з довірою до єдиного марафону так само починає падати й довіра до влади. І це цілком резонно, тому що ми оголосили, що єдиний марафон — це офіційне джерело. Це рупор влади. Якщо падає довіра до рупора, падає довіра до того, хто цей рупор тримає. Починає виникати питання, хто ще може інвестувати в марафон?», — пояснив Юрчишин.
За його словами, якщо до кінця 2024 року єдиний марафон не змінить формат, і там залишатимуться тільки «бравадні новини з фронту» замість збалансованої подачі інформації, тоді треба буде думати над завершенням.
«Бо ми зараз бачимо низхідний трек використання єдиного телемарафону і висхідний трек використання соціальних мереж. А потім буде ще важче пояснити нашим міжнародним партнерам і своїм же людям, чому ми фінансуємо неефективну інформаційну політику», — додав керівник парламентського комітету.
В Ізраїлі прийняли тимчасовий закон про заборону іноземних ЗМІ
Кнесет Ізраїлю ухвалив тимчасовий закон, який дозволяє уряду забороняти роботу іноземних ЗМІ, якщо це може загрожувати національній безпеці.
Закон, відомий як "закон про Аль-Джазіру", отримав підтримку у другому і третьому читаннях в Кнесеті з великим переважанням голосів.
Він має надати прем'єр-міністру та міністру зв'язку повноваження виносити рішення про тимчасове закриття іноземних медіа та конфіскацію їхнього обладнання за визначеними критеріями.
Закон, який тимчасовий і припинить свою дію у липні або раніше, якщо буде скасовано надзвичайну ситуацію в країні, викликав занепокоєння у Сполучених Штатах, які відзначили важливість свободи преси.
Він обіймав посаду генерального продюсера, відповідального за соціально важливий контент (СВК) та спеціальні проєкти.
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
Костянтин Стрюков доєднався до команди Суспільного у грудні 2022 року. За його керівництва повністю внутрішнім виробництвом був створений публіцистичний багатосерійний документальний проєкт «Остання війна», відбувся запуск національного спортивного телеканалу «Суспільне Спорт», а відбір на «Євробачення» пройшов з новими рекордами.
► Показать
Костянтин Стрюков подякував команді Суспільного за можливість працювати над стратегічними напрямками та всім співробітникам, які допомагали в реалізації проєктів.
«Для менеджменту це був ризик: дати стратегічні напрями — внутрішнє виробництво, спорт та “Євробачення” — новій людині, а ще з нуля запустити дирекцію соціально важливого контенту. Зараз, озираючись на результати, можу впевнено сказати, що ризик був повністю виправданий», — зазначив Костянтин Стрюков.
Голова правління Суспільного Микола Чернотицький зазначив, що «команда СВК абсолютно виправдала першочерговий задум щодо створення дирекції з окремого напряму контенту» та висловив подяку Костянтину Стрюкову за роботу.
Костянтин Стрюков працював у команді Суспільного півтора року. До цього він мав досвід організації виробництва теле- та кіноконтенту, запуску телеканалів «з нуля», розвитку команд, роботи в корпоративних структурах. Свого часу був генеральним директором «MTV Україна», керівником нішевих телеканалів групи «Інтер» (MTV, «Мега», «Ентер-Фільм», «Ентер-Музика», К2), генеральним директором одних з найбільших українських рекламних агенцій Starcom Ukraine та Vizeum Ukraine, автором ідеї створення першого науково-популярного українського телеканалу «Мега», дитячого телеканалу «Піксель» та розважального телеканалу Zoom, продюсером документальних проєктів «Україна: забута історія», «Містична Україна», «Гордість України» та інших програм.
Fox News залишається найпопулярнішим каналом у США, проте найбільше зростання у MSNBC та CNN
Телеканал Fox News залишається з великим відривом найпопулярнішим каналом у США. Проте найбільше зростання демонструють канали MSNBC та CNN. Рейтинги американських мовників наводить Deadline.
Видання вказує, що на показники каналів, імовірно, вплинули політичні події минулого місяця, зокрема «супервівторок» у праймерiз до президентських виборів і звернення президента Джо Байдена до народу.
► Показать
У рейтингах за березень та перший квартал 2024 року телеканал Fox News обійшов своїх конкурентів з великим відривом.
У праймтайм у березні Fox News у середньому переглянули 2,14 млн глядачів, що на 2% більше, ніж за той же період минулого року. При цьому 15% зростання показав канал MSNBC (1,31 млн переглядів) і аж на 27% зросли показники CNN (601 тис. глядачів).
Загалом у березні кількість глядачів Fox News перевищила 1,31 млн, зростання менше ніж на 1%, MSNBC — 830 тис., на 18% зростання, CNN — 461 тис., на 8% зростання аудиторії.
У праймтайм за перший квартал рейтинг теж очолили Fox News із 2,07 млн аудиторії, проте їхні показники тут упали на 1%. За ними йдуть MSNBC з 1,25 млн — на 13% більше, і CNN з 594 тис. — зростання на 5%.
Серед аудиторії 25–54 роки показники Fox News упали на цілих 10%, проте канал усе одно на чолі рейтингу з 233 тисячами глядачів. CNN у цій категорії виріс на 2% — 121 тис., MSNBC — на 9%, 121 тис. переглядів.
Загалом у першому кварталі Fox News був першим з 1,3 млн — падіння на 5%, MSNBC з 814 тис. — зростання на 16%, CNN з 467 тис. — падіння на 2%. Серед аудиторії 25–54 роки Fox News мав середній показник у 156 тис. — падіння на 10%, CNN — 85 тис., падіння також на 10%, MSNBC з 82 тис. — зростання на 5%.
Директор організації Freedom House Майкл Абрамовіц очолить «Голос Америки»
Агентство глобальних медіа США (USAGM) призначило президента організації, яка просуває ідеї вільного і демократичного світу, Freedom House Майкла Абрамовіца новим керівником «Голосу Америки» (VOA). Про це агентство повідомляє на своєму сайті.
Нинішній виконувач обов’язків директора мовника Джон Ліппман залишатиметься на цій посаді до початку літа, поки Абрамовіц не долучиться до організації.
«Майкл є шанованим журналістом і борцем за права людини, і більша частина його роботи у Freedom House вплинула на наші власні зусилля з протидії дезінформації та авторитаризму в усьому світі. Я в захваті від його лідерства та готова працювати разом з ним, щоб доносити об’єктивні новини та інформацію до найбільш обмеженого медіасередовища у світі, особливо в такий критичний момент нашої глобальної історії», — сказала гендиректорка USAGM Аманда Беннетт.
► Показать
В USAGM зазначили, що Абрамовіц як президент Freedom House керує різними напрямками діяльності організації — аналізом, адвокацією та прямою підтримкою захисників свободи на передовій, особливо тих, хто працює в закритих авторитарних суспільствах.
«Я глибоко надихнувся місією "Голосу Америки" надавати точні, вичерпні та об’єктивні новини та розповідати історію Америки людям у всьому світі, багато з яких не мають альтернативного джерела інформації. Місія особливо важлива в той час, коли авторитарні уряди наповнюють ефір і соціальні медіаплатформи пропагандою та дезінформацією», — прокоментував Майкл Абрамовіц.
До роботи у Freedom House він керував Iнститутом освіти Голокосту імені Левіна в Меморіальному музеї Голокосту США. Раніше упродовж 24 років Абрамовіц працював в американському виданні Washington Post як національний редактор, а згодом — як спеціальний кореспондент у Білому домі. Очолював команду, яка отримала Пулітцерівську премію за національний репортаж, за висвітлення спроб спіймати Усаму бін Ладена після 200 року.
2024-04-26
Kino Polska TV намерена объединиться со своей дочерней компанией Stopklatka, в которой ей принадлежит 100% акций. Это обосновано, среди прочего: необходимость упрощения организационной структуры Kino Polska TV Capital Group. Одним из элементов процесса станет получение согласия Национального совета по телерадиовещанию на передачу лицензии канала «Стопклатка».
Об этом сообщило правление Kino Polska TV SA 26 апреля этого года. решила объединиться с дочерней компанией Stopklatka SA, в которой в настоящее время ей принадлежит 100% акционерного капитала.
► Показать
По мнению руководства Kino Polska TV, решение об объединении оправдано необходимостью упростить организационную структуру Kino Polska TV SA Capital Group. Объединение компаний усилит синергию деятельности внутри группы. а также дать возможность оптимизировать ее эксплуатационные расходы, в частности позволить сократить управленческие и трудовые затраты, маркетинг и расходы на предоставление услуг.
Правление Kino Polska TV также сообщает, что одним из элементов процесса слияния является получение решения председателя Национального совета по вещанию о согласии на передачу прав от лицензии на вещание канала Stopklatka к Kino Polska TV в процесс слияния.
Информация о получении указанного решения, а также о дальнейших шагах, предпринятых в процессе слияния (в том числе о подписании плана слияния), будет обнародована в последующих текущих отчетах компании.
Суспільне підписало меморандум про співпрацю з Міністерством освіти і науки
Контент Суспільного буде поширюватися серед закладів освіти.
Меморандум про співпрацю підписали міністр освіти і науки Оксен Лісовий та голова правління Суспільного Микола Чернотицький, а серед присутніх на заході були заступник міністра освіти і науки Андрій Сташків та генеральний директор директорату шкільної освіти Ігор Хворостяний.
Про це повідомляє корпоративний сайт Суспільного.
Микола Чернотицький зазначив, що напрацювання освітньої концепції мовлення — серед цьогорічних пріоритетів. Він розповів, що вже є концепція дитячого та підліткового мовлення та концепція мовлення з тематики національних меншин.
«Активно розвивається диджитал-напрям дитячого мовлення, який очолює Юлія Дичук. На ютуб-каналі "Бробакс" є контент як для дошкільної аудиторії, так і підлітків. Анімаційні серіали, пізнавальні експлейнери, аудіоказки. Науково-розважальне шоу для підліткової аудиторії ”Колайдер” отримує дуже схвальні відгуки», — розповів Микола Чернотицький.
► Показать
Він також відзначив і проєкти Суспільного з інформаційної гігієни та протидії російській пропаганді. Серед них 6-серійний цикл «Велика російська брехня», документальна стрічка «Русифікація у стилі поп» та фільм «Щедрик проти “русского міра”». Відео- та аудіоконтент Суспільне готове адаптувати під конкретні потреби школярів, для того щоб інформація була максимально доступною та корисною.
«Стрічка про культурну дипломатію легендарного колективу Олександра Кошиця “Щедрик проти “русского міра” вже набрала понад 1 мільйон переглядів. А проєкти історичного напряму за сценаріями Олександра Зінченка “Колапс”, “Голодомор. Літописці” є свого роду унікальними продуктами», — каже Микола Чернотицький.
У свою чергу Оксен Лісовий наголосив, у фокусі уваги міністерства — збереження національної ідентичності українських дітей, які нині перебувають за кордоном. І в цьому питанні МОН потребує медійної підтримки.
«Ми хочемо зберегти їхній зв’язок з Україною. І часом короткий фільм на ютубі може зіграти в цьому більшу роль, аніж тривалий цикл занять. Це також важливий напрям роботи Міжнародної української школи, яку ми зараз перезавантажуємо. І завдання тут стоїть не лише працювати з українськими дітьми, які виїхали внаслідок війни, а й взаємодіяти з діаспорою. І для цього також потрібен відповідний контент», — зазначив міністр.
Журналісти італійського суспільного мовника анонсували страйк через спроби політичного тиску
Журналісти національного суспільного телеканалу Італії RAI наступного місяця проведуть страйк через надмірне втручання уряду в редакційну політику. Про це оголосила одна з журналістських профспілок телеканалу — Usigrai, повідомляє Reuters.
Члени профспілки заявили, що 6 травня протягом 24 годин не виконуватимуть своїх службових обов’язків, протестуючи проти намагань «перетворити RAI на рупор уряду». Серед інших причин протесту називають нестачу персоналу і скасування угоди стосовно доплат.
При цьому інша журналістська профспілка телеканалу, Unirai, менша за чисельністю, заявила, що не приєднується до страйку, назвавши його «політичним».
► Показать
Як пише Reuters, приводом до протесту став інцидент на минулих вихідних, коли телеканал раптово скасував запрошення в ефір опозиційно налаштованого письменника Антоніо Скураті.
Офіційно це рішення пояснили «редакційними причинами», однак критики уряду прем’єр-міністерки Джорджи Мелоні не погоджуються з такою аргументацією і вказують, що наглядова рада телеканалу формувалась за політичним принципом.
В Угорщині один з телеканалів припиняє свою роботу
Оператори кабельних мереж вже почали повідомляти абонентів про те,що Comedy Central Family припинить мовлення 6 липня 2024 року.
Цей канал, що входить до американського конгломерату Paramount Global,спеціалізується на комедійних та сімейних серіалах.
Рекламним продажем угорської версії каналу займається компанія RTL Saleshouse, яка належить медіа-гіганту RTL Magyarország.
► Показать
Наразі немає інформації про те, яким каналом буде замінено Comedy Central Family в угорських кабельних мережах. Ймовірно, кожен оператор буде приймати це рішення самостійно.
Угорщина також вже відмовилася від каналів Discovery Science і DTX концерну Warner Bros. Discovery (WBD).
Час,відведений на перегляд телебачення,скорочується в Європі,але Угорщини цей тренд не стосується. За даними угорського регулятора NMHH (Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság),час,витрачений на перегляд,залишається дуже високим.
Одночасно орган вказує на те,що в Угорщині за останні десятиліття зникло понад 1 млн глядачів телебачення.
Незважаючи на те,що популярність телебачення знижується в більшості країн Європи і багатьох частинах світу,в Угорщині він все ще залишається основним способом проведення вільного часу.
У телемарафоні планують запустити комерційну рекламу
У телемарафоні «Єдині новини» планують запустити комерційну рекламу. Про те, що така дискусія ведеться між виробниками марафону, сказав голова правління Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Микола Чернотицький, відповідаючи на запитання народного депутата Володимира В’ятровича.
Народний депутат під час обговорення питання про тиск на Суспільне на засіданні парламентського Комітету гуманітарної та інформаційної політики запитав представників НСТУ, чи правда, що в телемарафоні хочуть відновити комерційну рекламу. Микола Чернотицький сказав, що така дискусія ведеться.
Голова наглядової ради НСТУ Світлана Остапа додала, що, на її думку, це одна з причин того, що Суспільне хочуть викинути з вечірнього прайму, і все скидається на картельну змову.
Раніше в межах телемарафону виходила лише соціальна реклама.