В вашем браузере включен плагин блокировки рекламы: Существование нашего сайт возможно благодаря показу рекламы. Пожалуйста поддержите нас, отключив блокировку рекламы на нашем сайте.
КМІС: Довіра до національного телемарафону знизилась до 36%
Національний телемарафон «Єдині новини» продовжує втрачати довіру. Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, проведеного 5–10 лютого 2024 року. Станом на лютий інформації з марафону довіряли 36% опитаних.
«Ідея телемарафону b]“Єдині новини”[/b] користувалася широкою підтримкою у 2022 році, але з 2023 року простежується стабільне зниження довіри і станом на лютий 2024 року ми вперше фіксуємо негативний баланс довіри-недовіри. Тобто кількість тих, хто довіряє, зараз менше кількості тих, хто не довіряє», — йдеться у повідомленні КМІС.
Так, якщо у грудні 2023 року серед опитаних соціологами було 43% респондентів, які довіряли телемарафону, то на початку лютого 2024 року частка тих, хто довіряє, знизилася до 36%. Натомість до 47% зросла частка тих, хто не довіряє, у той час, як у грудні минулого року таких було 38%.
«Ще два місяці тому баланс довіри-недовіри “Єдиним новинам” був позитивний, зараз – уже негативний. Утім, і зараз ще є простір для рішень, які би задовольнили громадськість і дозволити трансформувати діяльність телемарафону у формат, який буде більш релевантним поточній внутрішній та зовнішній ситуації», — прокоментував результати опитування виконавчий директор КМІС Антон Грушецький.
Кабмін планує до червня розробити дорожню карту для відновлення плюралістичного медіапростору
Кабінет Міністрів України затвердив План пріоритетних дій на 2024 рік. Відповідне розпорядження від 16 лютого опубліковане на сайті Кабміну.
Серед іншого, План містить низку пунктів в інформаційній сфері.
Зокрема, план дій уряду передбачає «Розроблення проєкту дорожньої карти для підтримки відновлення плюралістичного, прозорого та незалежного післявоєнного медіапростору».
Відповідальним за виконання є Міністерство культури та інформаційної політики. Дорожня карта має бути складена до червня 2024 року.
Очікуваним результатом буде «запровадження умов та правил для відновлення плюралістичного, прозорого та незалежного післявоєнного медіапростору».
► Показать
Цього планується досягнути через:
- комплексне оновлення та адаптацію законодавства України у медійній сфері до положень права ЄС;
- дотримання гарантій фінансування суспільного мовника в повному обсязі;
- створення сприятливого середовища для інвестицій у розвиток культурних аудіовізуальних продуктів;
- розбудову спроможності медіарегулятора забезпечити ефективні засоби боротьби з монополізацією та приховуванням реальних власників медіа;
- ефективний захист медіаринку від недобросовісного впливу та протидії дезінформації;
- широку інтеграцію медіаграмотності в комунікаційні та освітні програми;
Експерт із кібербезпеки: Україна не може перешкоджати росіянам нав’язувати на ТОТ своїх операторів телебачення та мобільного зв’язку
Україна не має технічних можливостей глушити або в якийсь інший спосіб перешкоджати поширенню на тимчасово окупованих територіях операторів російського кабельного і супутникового телебачення та мобільного зв’язку. Про це в ефірі «Українського радіо» сказав експерт із кібербезпеки Віталій Якушев.
«На жаль, технічне глушіння або технічне перешкоджання цьому сигналу на тривалий час неможливе», — констатував експерт.
На його думку, Україна має відповідати на це наданням тим громадянам, які залишаються на тимчасово окупованих територіях, інших джерел інформації, які будуть альтернативними тим, що нав’язують окупанти.
«Україна повинна мати державну політику і активно протидіяти тим зусиллям, які докладають росіяни на інформаційному фронті, щоб впливати на мізки людей, а через них — на перебіг подій», — сказав Якушев.
У Росії видання «Радіо Свобода» внесли до реєстру «небажаних організацій»
Мін'юст Росії внесло корпорацію «Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода» до переліку іноземних і міжнародних неурядових організацій, діяльність яких визнана «небажаною» на території країни. Про це повідомив мовник із посиланням на сайт російського відомства.
Згідно з даними реєстру, «Радіо Свобода» стало 142-ю організацією, внесеною до цього списку. Як повідомило російське державне агентство новин ТАСС, генпрокуратура РФ ухвалила рішення про визнання діяльності корпорації небажаною 2 лютого 2024 року.
Ще навесні 2022 року сайти й акаунти в кількох соціальних мережах російськомовних проєктів «Радіо Свобода» були заблоковані Роскомнаглядом через відмову видалити інформацію про російське вторгнення в Україну.
Лондонську телевежу BT Tower продадуть за 347 мільйонів доларів і перетворять на готель
Британська телекомунікаційна компанія BT Group продасть телевежу в центрі Лондона за 347 млн доларів компанії MCR Hotels, яка планує зберегти будівлю та перетворити її на готель. Про це стало відомо з пресрелізу BT Group.
«Оскільки Сполучене Королівство швидко прямує до цифрового майбутнього, низка мережевих операцій, які ми раніше здійснювали через BT Tower, тепер відбуватиметься за допомогою стаціонарних і мобільних мереж BT Group. Наприклад, понад десять років тому ми прибрали з вежі мікрохвильові антени, адже вони вже не були потрібні для спрямування телекомунікаційного трафіку з Лондона до решти країни», — пояснили причину продажу в BT Group.
► Показать
Новий власник вежі, MCR Hotels, має у володінні близько 150 готелів. За словами гендиректора Тайлера Морса, команда компанії працюватиме над розробкою нових пропозицій, які зможуть розповісти більше про історію BT Tower.
Згідно з договором, MCR Hotels сплачуватиме ціну будівлі низкою переказів упродовж кількох років, поки BT Group вивозитиме з неї власне обладнання. Останній платіж стане завершенням акту купівлі.
Вежа BT Tower була центром комунікаційних мереж Британії з 1965 року. З 1984-го вона належала BT Group та довгий час була важливим об’єктом для медійного бізнесу компанії, як ключовий пункт глобальної ретрансляції прямих телеефірів.
У межах довгострокової стратегії відділ медіа й мовлення BT Group уже певний час займається переведенням своїх сервісів на хмарну платформу, що спростить перехід компанії на більш сучасне та ефективне обладнання без втрати своєї позиції на британському й світовому медіаринках.
Медиагруппа MWE Networks готовит к запуску еще один телевизионный канал на основе бренда TVC. Скоро станция начнет вещание под названием TVC Super. В рамках канала трансляции «Донецк. На передовой», «Где ты, Маркус?», «Австралийские золотоискатели» и «Кухонные кошмары в Испании». Также был представлен логотип TVC Super. Стоит добавить, что на рынке уже есть станция ТВЦ (первоначально NTL Radomsko), и вещатель планировал о создание каналов TVC Nostalgia и TVC Family. Сам бренд TVC фигурирует в составе станции Home TV (ранее TVR), также принадлежащей MWE Networks. В портфолио телекомпании также был канал Super TV (сейчас Xtreme TV).
Станция TVC доступна абонентам платформ CANAL+, Polsat Box и Orange TV, в предложении операторов кабельного телевидения и IPTV сетей, а также бесплатно в некодированном виде со спутника Eutelsat Hot Bird (13°E) и в рамках местных мультиплексов (MUX)цифрового наземного телевидения (NTC) принадлежащих вещателю.
Пока неизвестно, когда ТВЦ Супер начнет вещание и в каких предложениях операторов появится. Телекомпания уже предоставила логотип «ТВЦ Супер», созданный на основе логотипа ТВЦ.
StarLight Media планує запуск нових каналів у 2024 році
StarLight Media в цьому році планує створити декілька фільмових каналів для платного ринку. Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розказав керівник та операційний директор підрозділу Pay TV медіагрупи Віталій Сперкач.
За його словами, компанія зараз націлена на різні напрямки розвитку бізнесу: це і платне телебачення, і FAST-канали, які цікавлять ОТТ-ринок як в Україні, так і у світі. «ICTV серіали», який у січні 2024 року зареєструвався в Національній раді з питань телебачення та радіомовлення, — це канал саме для ОТТ-сервісів. Надалі група планує розширення.
«Щодо платного ринку ми також постійно думаємо над розвитком послуги наших партнерів і шукаємо найцікавіші канали. Торік ми запустили канал "Твій серіал", також у цьому році ми плануємо створення ще декількох каналів для платного ринку з фільмовим наповненням. Але про це ще зарано говорити, інформацію зможемо надати ближче до кінця першого кварталу. Для нас зараз важливо підтримати й поліпшити послугу наших партнерів — кабельних провайдерів. Ця технологія "відчуває" певні проблеми», — сказав Віталій Сперкач.
Суспільне збільшує кількість випусків загальнонаціональних новин
З 4 березня кількість випусків загальнонаціональних новин збільшено з трьох до шести.
За повідомленням корпоративного сайту Суспільного, на телеканалі «Суспільне Новини» та всіх місцевих каналах Суспільного час випусків та новин спорту стає зручнішим для глядачів.
Репортажі та історії з усіх регіонів складатимуть основу випусків новин.
У будні інформаційні випуски виходитимуть о 16:00, 17:00, 18:00, 19:00, інформаційні підсумки дня о 20:00, вечірній випуск о 22:00. Новини спорту — о 17:15 і 20:40.
У вихідні підсумкові новини виходитимуть о 18:00 та 20:00.
► Показать
Генпродюсерка інформаційного мовлення Суспільного Христина Гаврилюк зазначає, що це другий етап збільшення новин на місцевих каналах та на каналі «Суспільне Новини», у кінцевому результаті мають прийти до щогодинних випусків новин у будні.
Тижневий підсумковий місцевий інформаційний проєкт скоро має з'явитись на місцевих каналах і буде адаптований для ютубу. Він стане альтернативою щоденним дайджестам новин. Регіональна команда Суспільного розпочинає готувати контент відповідно до спеціалізації свого хабу та продовжуватиме роботу з важливими місцевими історіями, адаптованими для різних платформ.
Канал «Дім» запустив власний ютуб-канал жестовою мовою
Телеканал «Дім», який підпорядковується державному підприємству «Мультимедійна платформа іномовлення України», запускає окремий ютуб-канал для контенту жестовою мовою. Про це йдеться у пресрелізі.
«Телеканал Дім. Жестова мова» — перший канал в українському сегменті ютубу, на якому представлено телевізійний та безпековий контент виключно в перекладі жестовою мовою. Це розширює безбар’єрний простір і можливості людей з порушеннями слуху в доступі до інформації та культурного життя, зокрема спрощує пошук якісного українського інклюзивного телеконтенту, стверджують у МПІУ.
► Показать
Перекладачка жестової мови ДП «МПІУ» Уляна Шумило зауважує, що для людей з порушеннями слуху окремий ютуб-майданчик також важливий, щоб допомогти долати внутрішні «бар’єри» соціалізації, усвідомити власну потрібність, права і можливості.
«Наша мета — зробити медійний простір більш доступним для людей з порушенням слуху, допомагати їм легше споживати сучасний контент, насолоджуватись ним без будь-яких бар’єрів. Окремий, “свій” канал дає людям з порушеннями слуху важливе відчуття того, що ось є щось сучасне, якісне, цікаве і створене виключно для них. Це дуже важливо для їхньої самооцінки і для якості життя», — каже Уляна Шумило.
Як повідомляється, відкриття ютуб-каналу стало продовженням соціальної ініціативи українського іномовлення з перекладу проєктів каналу «Дім» жестовою мовою та виробництва безпекових роликів для людей з порушеннями слуху, яка стартувала торік влітку. Від старту ініціативи на базовому ютуб-каналі телеканалу «Дім» уже розмістили понад 150 відео у перекладі жестовою мовою проєктів «Я не забуду», «Дочекаюсь», «Тихий вечір з Оленою Кравець», #Муз_оборона та інших, які зібрали понад 200 тисяч переглядів. У коментарях та відгуках люди з порушеннями слуху неодноразово висловлювали побажання дивитися такий контент на окремому каналі.
Зараз диджитал-команда ДП «МПІУ» наповнює новостворений ютуб-канал контентом. Наразі проєкти каналу «Дім», перекладені жестовою мовою, доступні також на сайті телеканалу та на базовому ютуб-каналі «Дім» в окремому розділі.
Власник «Ми – Україна» заперечив зв'язок каналу з Андрієм Єрмаком
Кінцевий бенефіціарний власник каналів «Ми — Україна» та «Ми — Україна+» Ігор Петренко заперечив зв’язок мовників з керівником Офісу президента Андрієм Єрмаком.
«Жоден посадовець не має впливу на роботу телеканалів “Ми — Україна” та “Ми — Україна+”. Незалежність каналів забезпечується дотриманням журналістських стандартів і погодженої у колективі редакційної політики», — сказав Ігор Петренко.
► Показать
Він додав, що ніколи не співпрацював з Андрієм Єрмаком і навіть особисто з ним не знайомий. Також він запевнив, що не співпрацює з компаніями Ріната Ахметова.
«Зараз фінансування телеканалу “Ми — Україна+” більшою мірою залежить від успішності перемовин із можливими спонсорами проєктів і рекламодавцями. Ми в активному діалозі, адже всіма силами намагаємося забезпечити стабільність фінансування проєктів. І, звісно, вимушені приділяти особливу увагу оптимальному формуванню штату та впровадженню нових технологічних рішень для економного використання наявних ресурсів».
Також він сказав, що канали не використовують техніку «Медіа Групи Україна» та «4 каналу», який зараз під арештом.